Incep discutia asta pentru ca sunt oarecum surprins de o parere pe care nu pot sa o consider neavizata. Domeniul de activitate este lenjerie, cred ca a fost si/sau este printre cele mai profitabile activitati de comert online, bataia epocala a fost pentru cuvintele cheie lenjerie si lenjerie intima, aveti aici trends.
Acum vreo 10 zile a fost scos la vanzare lenjerie-romantic, cel care a reusit sa se catere pe locul 1 pe "lenjerie intima", pretul nefiind un secret, 10.000 euro, fiind contactati majoritate detinatorilor de magazine de gen. Mentiunea mea ar fi ca practic el vinde domeniul si cuvantul cheie, din cate inteleg, partea de website si baza de date actuale ii este profund indiferenta, deci nu valoreaza aproape nimic.
In aceste conditii, cat ar valora la pachet lenjerie.ro si lenjerie.com.ro ? sa spunem ca singurele informatii ar fi vechimea de activitate ( 2007 ).
Si acum revin eu cu precizarea: lenjerie.com.ro a fost cel optimizat ( pe cat a permis scriptul vechiut ) ptr google si lenjerie.ro a fost folosit intotdeauna ca si redirect in scopuri de marketing. Adica in reclame se mentioneaza www lenjerie.ro fiind mult mai simplu de retinut si avand o rezonanta mai puternica.
Astept pareri avizate.