25th November 2016, 03:49
#4
3 out of 3 members found this post helpful.
Conectezi WooBox gratuit la pagina de facebook si iti extrage castigatorul din postul unde este concursul. Selectezi sa extraga participantul ce a avut interactiune cu postul tau, like, share, comment. E usor, daca ai nevoie de ajutor, doar spune-mi. Referitor la intrebarea ta, sa stii ca un concurs creste atat reach-ul paginii, atat interactiunile pe o pagina cat si numarul de like, share pe mai multe postari. Singurul lucru care motiveaza este premiul.
25th November 2016, 03:49
#5
3 out of 3 members found this post helpful.
Conectezi WooBox gratuit la pagina de facebook si iti extrage castigatorul din postul unde este concursul. Selectezi sa extraga participantul ce a avut interactiune cu postul tau, like, share, comment. E usor, daca ai nevoie de ajutor, doar spune-mi. Referitor la intrebarea ta, sa stii ca un concurs creste atat reach-ul paginii, atat interactiunile pe o pagina cat si numarul de like, share pe mai multe postari. Singurul lucru care motiveaza este premiul.
11th February 2017, 03:11
#10
2 out of 2 members found this post helpful.
Vad ca este o postare mai veche dar poate sunt interesati si allti colegi de astfel de subiecte asa ca vreau sa va impartasesc din experienta mea recenta.
Recent am facut un astfel de concurs pe Facebook pentru un partener pe nisa Beauty. Intr-adevar, concursul a devenit viral rapid pentru ca le-am solicitat like la pagina si share la postare si la pagina iar premiile oferite au fost foarte ok.
Am facut un video cu extragerea din random.org pe care l-am postat alaturi de conturile castigatorilor si totul a fost ok. Postarea in sine a avut aproape 1000 de shareuri si peste 1000 de like-uri obtinute in 10 zile.
Important este insa ca am analizat o mare parte din conturile persoanelor care au dat share + like si majoritatea sunt persoane care participa continuu la concursuri, in general femei de peste 40-60 ani cu situatie financiar modesta.
Unul dintre castigatorii nostrii avea 20 de share-uri de la concursuri diferite doar in ziua in care s-a facut extragerea.
Totodata nu am observat imbunatatiri de engagement al paginii, am ramas la media de reach pe care o aveam si pana atunci, de aproximativ 5%.