2 out of 2 members found this post helpful.
La mine e gratuit.
1. Cer cuvintele cheie propuse si le veriic in trafic.ro ca sa vad ce targeteaza si ce greutate au, alaturi notez si alte expresii mai bune sau similare.
2. Rulez un FMG pt un raport de pozitionare ca sa vad cum sta.
3. Cer acces la analytics, gwt, statistici on server ca sa vad eventuale erori.
4. Rulez un xenu pt linkuri invalide
5. Fac o analiza on site cu Web Developer unde mai vad de alte erori h-ui, valori alt...
In functie de ce minuni gasesc pe acolo evaluez nr de ore si le trimit raportul.
Inainte de a incepe munca efectiv le mai cer sa aiba:
- firma de programare;
- om de content care sa-mi livreze foto si text.
Avans minim 50% si incepem muncile.
Credinta la institutiile specializate. Aici facem
Servicii de seo
Mi se spunea 1nesco
8 out of 8 members found this post helpful.
Din punctul meu de vedere Auditul SEO trebuie sa verifice "sanatatea unui site". Inainte sa fie facut trebuie sa facem KW Research pentru site-ul respectiv pentru a vedea daca este structurat bine si targeteaza corect cuvintele cheie. Mai jos o sa trec pasii pe care ii urmez eu atunci cand fac un astfel de audit :
1. Pagini Indexate in Motoarele de Cautare
1.1 Google
1.2 Yahoo
1.3 Bing
1.4 Versiunea Cache a Site-ului in Google
1.5 Versiunea Text a Site-ului in Memoria Cache
2. Analiza Continut
2.1 Continut Text Home Page / Categorii / Subcategorii
2.2 Analiza H-tags
2.3 Analiza Alt-tags
2.4 Formatare Text
2.5 Canibalizari
3. Continut Duplicat
3.1 Continut duplicat in site (domenii, subdomenii)
3.2 URL-uri generate automat (diferiti parametri de cautare, sortare, filtrare, Session ID)
3.3 HTTP vs HTTPS
4. Accesibilitate
4.1 Probleme in fisierul Robots.txt
4.2 Probleme JavaScript, CSS
4.3 Erori WMT 4xx, 5xx
4.4 Sitemap
5. Probleme Tehnice
5.1 Redirectari 301.
5.2 Probleme de Canonicalizare
5.3 URL-uri (verificare daca sunt scurte si descriptive)
5.4 Performanta Site (viteza de incarcare)
5.5 Probleme de server
5.6 Configurare pagina de eroare (404)
5.7 Iframes
5.8 Flash
6. Arhitectura Site-ului
6.1 Linkuri Interne
6.2 Linkuri Verticale (Home Page -> Categorii -> Subcategorii)
6.3 Linkuri Orizontale (Categorii -> Categorii , Produse -> Produse)
6.4 Analiza Categorii/Subcategorii
6.5 Paginatie/Duplicari
6.6 Priotizare Continut/Numar de Clickuri
7. Meta Tags
7.1 Titluri (Max 70 Caractere), sunt scurte, descriptive, contin cuvinte cheie, exista duplicari?
7.2 Descrieri (Max 156 Caractere), sunt relevante?
7.3 Robots (Verificare Noindex in Pagini Importante)
7.4 Keywords (ar fi bine sa fie scoase)
8. Analiza OffSite
8.1 Linkuri (Nr, root domains, anchor text, IP-uri, profil, link velocity)
8.2 Spam
Analiza offsite se poate face si in alt document de analiza competitie. Inpartirea cuvintelor cheie in pagini se poate face in alt document (un plan de optimizare), care la site-uri mari vor fi facute dinamic in functie de anumiti parametri, la site-uri mici se poate personaliza fiecare pagina in parte.
Din ce am observat pana acum, lucrand cu clienti din Romania auditele le fac pentru mine, ca nu sunt citite. Sfatul meu este ca in aceste audite sa descoperiti problemele, sa dati solutii si explicatii in acelasi timp, sa folostiti un vocabular pe care sa il inteleaga si cineva care nu a auzit in viata lui de canonicalizare sau 301. Nu toti clientii cunosc aceste aspecte, mai mult de 70% nu au nici un habar de site/structura sau seo.
In mare cam astea sunt punctele pe care le urmaresc atunci cand fac un audit seo. In functie de site, de platforma, de structura vor veni si alte recomandari pe langa. Cred ca trebuie sa ne uitam si la design, la uzabilitate, prezenta social media, butoane sau mesaje de call to action, probleme de afisare pe diferite browsere si se mai pot gasi si alte probleme.
Resurse utile :
Technical Site Audit Checklist | SEOmoz
How to Perform the World's Greatest SEO Audit | SEOmoz
An SEO
An SEO
An SEO
An SEO
The 6-Step SEO Audit Every Marketer Should Conduct
The SEO Audit Checklist: Do It Yourself in Twenty Minutes? - State of Search - infografic
How To Do An SEO Audit | SEO Theory – SEO Theory and Analysis Blog
SEO Audits That Get Results | Outspoken Media
Tooluri (nu o sa mai pun linkuri catre ele pentru ca sunt destul de multe):
WebSite Auditor - Link Assitant (merge bine pentru site-uri mici, la site-uri mari va dura extrem de mult)
ScreamingFrog - Crawler free pana la 500 de pagini/url-uri, scoate URL-uri, titluri, meta descrieri, h-uri, linkuri interne+externe, broken links (aveti grija daca aveti disallow din Robots.txt ca nu va merge)
Xenu - Crawler free merge destul de repede, il puteti folosi si pentru site-uri mari
web-sniffer.net - verifica statusul http, la fel si toolul de la seobook HTTP Status Codes Checker ~ Server Header Response Code Checking Tool
seodoctor plugin de firefox - il folosesc sa vad daca exista pagini care nu sunt indexabile, canonical, meta robots noindex, robots.txt disallow, e foarte bun
nodofollow - plugin firefox
webdev toolbar - pentru css, cookies, js
firebug - firefox/chrome
seomoz toolbar
Alt sfat, cum si asa nu prea sunt citite aceste audite cred ca trebuie facute mai la obiect, adica sa nu ne apucam sa scriem carti de seo de zeci de pagini. Aceste audite vor merge la un programator, eu bifez cu rosu tot ce este de implementat sau de modificat.
Spor la auditari.
SEOarch.ro - Strategii si Tehnici de Optimizare. SEO nu inseamna SPAM.
1 out of 1 members found this post helpful.
Am gasit 2 modele de audite de la Danny Dover, cel care a scris SEO Secrets. Cred ca putem "fura" cate ceva din acestea.
Acesta este pentru un site de ecommerce http://www.dannydover.com/share/asse...EO-Secrets.pdf
Aceste este pentru un site de prezentare/informational http://www.dannydover.com/share/asse...EO-Secrets.pdf
Pagina de resurse Search Engine Optimization Secrets
SEOarch.ro - Strategii si Tehnici de Optimizare. SEO nu inseamna SPAM.