Salutare tuturor,
Recent m-am decis să îmi promovez site-ul folosind directoarele; este ceva ce am evitat ani buni să fac, fiindcă mi s-a părut o chestie cam stupidă - un site curat, fără erori de cod, cu multe articole bogate în conținut, relevante, bine scrise, interesante pentru cititori, dar și optimizate pentru "roboți", fără conținut duplicat, deci 100% original, nu ar fi trebui să aibă nevoie de șmecherii gen promovare în directoare, alergătură după link-uri etc. Ei bine, am constatat că lucrurile nu stau chiar așa, drept pentru care m-am decis să încerc și această chestie - înscrierea în directoare și joaca cu link-urile.
M-am gândit că următoarea formulă - director cu PR mare, link-uri dofollow - era o chestie simplă și garantată. Nu mică mi-a fost mirarea să aflu că unele site-uri cu PR mare pot fi dubioase; păi, PR-ul nu este un semn al calității, al credibilității? Am citit că unii proprietari fac directoare pe domenii care au deja PR mare, motiv pentru care ar fi bine să verific și vechimea domeniului. Altă nelămurire a mea este cum reușesc unii proprietari de directoare să obțină în 1-2 ani, PR de 5, sau 6, iar unii chiar 7. Cică investesc în promovare, păi, în ce promovare, că aș investi și eu . Le înscriu, la rândul lor, în alte directoare cu PR mare, folosesc AdSense, ce anume fac? Deci întrebările mele sunt:
1. De ce un site cu PR 7, de exemplu, ar trebui evitat ca fiind de proastă calitate și cum pot să le identific pe cele cu problemă.
2. La o adică, un link către site-ul meu de la un director problemă ar putea să îmi facă vreun rău. Logic ar fi să nu, până la urmă, cum pot controla eu cine se leagă de mine și de ce ar trebui să fie eu penalizat pentru ce fac alții.
3. Cum reușesc proprietarii de directoare noi, nu cele puse pe domenii vechi, să obțină niște PR enorme în timp record.
Vă mulțumesc.