1: Hello all. Primul meu post aici.
Să încep. Am două carduri la BT, un Mondo şi un Euro 26, în lunile trecute am plătit cu ambele on-line, mergeau perfect.
Zilele astea (de joi începând) când încerc să plătesc fie direct producătorului, fie prin intermediari (e-facturi, paypal, google checkout - pe astea le-am încercat), primesc un mesaj, cum că banca nu aproba transferul. Am sunat la ei şi mi-au spus că au introdus un sistem nou de securitate şi că în cazul în care site-ul ce face plata nu trimite sistemului lor şi CCV-ul, plata e respinsă.
Apoi am gugălit şi-am auzit şi de la Bobby Voicu cum că s-ar putea să fie vorba de un aşa zis "3-D Secure". Ce reprezintă el, de ce s-a găsit tocmai BT (tipa a spus că cu nici un tip de card nu se poată plăti momentan pe internet) şi cum se poate rezolva hiba?
Ştiu eu, dacă aţi avut careva probleme de genul în trecut. Eu mi-s din Haţeg, oraş mic, Banca Transilvania părea să fie cea mai bună din cele din oraş.