Salut,
Ultima modificare în Google Ads, din 4 februarie: Phrase Match Expands To Broad Match Modifier.
Info -> https://support.google.com/google-ads/answer/10346549
Eu nu sunt prea "încântat"![]()
Salut,
Ultima modificare în Google Ads, din 4 februarie: Phrase Match Expands To Broad Match Modifier.
Info -> https://support.google.com/google-ads/answer/10346549
Eu nu sunt prea "încântat"![]()
Local SEO România & Germania & Austria & UK -> webmaster . linux @ gmail . com
Salut,
Las si astea:
https://support.google.com/google-ad...10286719?hl=en
https://searchengineland.com/google-...traffic-345874
De ce nu esti incantat? Multi folosesc BMM by default in campanii.
Acum phrase-ul o sa fie mai extins si daca le monitorizezi, le poti pune pe negative unele pe care nu face matching bun.
Poti folosi exact match in mai multe forme unde te intereseaza.
Sau cum zic si ei, BMM + Smart Bidding.
Fara semnatura.
Momentan este/sunt 1 utilizator(i) care navighează în acest subiect. (0 membrii și 1 vizitatori)