Salut.
Am și eu o întrebare. Poate cineva de pe aici știe răspunsul.
Cum aș putea monitoriza pe ce linkuri externe au dat click vizitatorii site-ului meu și câte click-uri s-au dat pe fiecare link în parte?
Mersi.
Salut.
Am și eu o întrebare. Poate cineva de pe aici știe răspunsul.
Cum aș putea monitoriza pe ce linkuri externe au dat click vizitatorii site-ului meu și câte click-uri s-au dat pe fiecare link în parte?
Mersi.
Functioneaza daca site-urile partenere implementeaza un script facut de tine care trimite datele astea inapoi catre sistemul tau. Exista si alte solutii neortodoxe... dar de ce ai vrea sa monitorizezi activitatea unui utilizator pe site-uri care nu-ti apartin ?
am un site care prezintă vizitatorilor review-uri de filme din mai multe surse (cel specificat în avatar). Un agregator, gen rottentomatoes.com. M-ar interesa să știu care dintre aceste surse li s-au părut utilizatorilor mai interesante și care nu. În felul acesta le-aș putea tria, astfel încât să ofer vizitatorilor conținut mai interesant.
Acum, nu le pot cere celor de la NY Times să implementeze un script pentru a-mi furniza mie niște date. Trebuie să fie o altă soluție
daca am inteles bine vrei sa vezi outbound links o solutie ar fi How do I manually track clicks on outbound links? - Analytics Help
sau daca nu foloseste altceva decat google analytics ca nu e cel mai bun de pe lume Clicky -VS- The Other Guys | Clicky
Implementezi URL-uri de redirectare. Nu trimiti utilizatorul la NYtimes ci la paginata.php?id=nytimes care il va redirecta la situl final.
Sau daca vrei sa lasi linkurile SEO-friendly, pui redirectarea folosind javascript.
Am lista de directoare românești gratuite și o unealtă pentru căutare de utilizatori în rețelele sociale românești.
Uite o solutie viabila, dar trebuie sa stii sa programezi bine in JavaScript... poti folosi tagul IFRAME din HTML pentru a rula site-urile respective direct in site-ul tau si apoi sa monitorizezi tot continutul din IFRAME, eventualele click-uri care au loc pe acolo, timpul petrecut de utilizator, etc. Dar repet, trebuie sa stii ce faci Mult succes!
Mersi de răspunsuri. Îmi place soluția cu trackEvent propusă de avram și nici redirecționarea propusă de alecs nu-i rea. Acum să văd care este mai simplu de implementat...
--- Later Edit --- (ca mi-a fost lene sa apas "Edit")
sună puțin ”murdar” Sigur nu va influența cu nimic în mod negativ site-ul meu?
Solutia propusa de Avram e cea mai buna. Si eu folosesc la fel. Doar ca poti face o smecherie ca sa nu faci asta manual pt fiecare link. Trebuie sa folosesti jQuery. Include jQuery in <head></head>. Apoi, imediat dupa <body> pune codul asta javascript:
Si inlocuiesti domeniu.com cu domeniul tau. Apoi in google analytics o sa iti apara ceva de genu:Cod:<script type="text/javascript"> jQuery(document).ready(function(){ var localserver = "www.domeniu.com"; jQuery("a").not("a[href^='http://"+localserver+"']").click(function(){ jQuery(this).attr("target", "blank"); var url = jQuery(this).attr("href"); var hrefS = window.location.href; var hash = window.location.hash; var index_of_hash = hrefS.indexOf(hash) || hrefS.length; var hashless_url = hrefS.substr(0, index_of_hash); _gaq.push(['_trackEvent', 'Exit', 'External link - ' + hashless_url, url ]); }); }); </script>
External link - http://www.domeniutau.com/pagina-de-...t-utilizatorul
Varianta asta e buna daca vrei sa track-uiesti toate link-urile externe, fie ca-i blogroll, articol in postare, powered by wordpress sau alte link-uri de genul.
Daca vrei doar sa track-uiesti link-uri din postari, atunci poti pune direct codul trackEvent pe onclick:
Cod:<a href="http://www.nytimes.com/blablabla" onclick="_gaq.push(['_trackEvent', 'Exit', 'Post link', document.location.href]);">anchor text</a>
Signatura lipsa
Momentan este/sunt 1 utilizator(i) care navighează în acest subiect. (0 membrii și 1 vizitatori)