17th February 2011, 18:16
#1
1 out of 1 members found this post helpful.
Penalizare in urma cumpararii de linkuri
Poate unii dintre voi ati citit acest articol foarte bine documentat: nytimes.com/2011/02/13/business/13search.html . Este in limba engleza, dar pe scurt este vorba de site-ul american de shopping online JC Penney care a fost penalizat pentru cumparare de linkuri, dupa ce a ocupat primele pozitii pentru niste cuvinte foarte foarte generale (dresses, bedding). Se spune ca firma a cumparat peste 2,000 linkuri cu aceste cuvinte in anchor text pe site-uri cu nise total diferite.
Partea a doua a acestui post este despre un tool dezvoltat de echipa brightedge, care ofera posibilitatea identificarii linkurilor care pot atrage semnale negative asupra site-ului "vostru" din partea Google: techcrunch.com/2011/02/16/worried-what-your-seo-guys-are-up-to-brightedge-will-tell-you/
Sunt constient ca la nivel inalt (cum este si exemplul de mai sus) lucrurile se desfasoara altfel, probabil cei de la Google au primit un pont sau raport de spam, dar este de vazut cum va evolua aceasta detectie si cat vor dura penalizarile (sa speram ca ramane 30 de zile cum recent a anuntat Mark Cutts : youtube.com/watch?v=ES01L4xjSXE) in urma updatarii algoritmilor.
Imi pare rau ca nu pot sa pun link, sunt junior.
Lectura placuta!