Rezultate 1 la 5 din 5

Subiect: Video pe propriul site ca metoda de promovare ?

iulianfill este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    29
    Data înscrierii
    7th November 2010
    Posturi
    68
    Putere Rep
    29

0 out of 1 members found this post helpful.

Arrow Video pe propriul site ca metoda de promovare ?

Citisem pe un blog despre video pe propriu site ca metoda de promovare , unde se spunea ca acesta este unul din acele foarte bune metode de ati promova produsul si site-ul si de al scoate in topuri spre exemplu in Google , si este unul din cele mai cunoscute metode te ati atrage auditoria proprie . In anul 2009 utilizarea acestei metode s-a majorat de 4 ori in comparatie cu anul 2008 .
    Se spune ca poti folosi video in care sa-ti prezinti produsul , ce are el specific , si chiar video in care cumparatorii se dau cu ideea despre produsul tau . Inainte daca Google nu le atragea atentia , acuma sunt cele mai relevante metode .
    Desigur ca sunt si anumite cerinte pentru o astfel de optimizare ca de ex. : video trebuie sa fie inconjurat de cod html ; titlul , descrierea trebuie sa fie relevante etc. etc.
    Intrebarea mea este : A utilizat cineva o astfel de metoda de optimizare si promovare ? Si daca da , cit de efectiva este ea in practica ???

Alex Dumitru este deconectat Administrator
    Reputatie:
    64
    Data înscrierii
    20th April 2006
    Locaţie
    Pitesti / Bucuresti
    Vârstă
    36
    Posturi
    3.339
    Putere Rep
    64

Implicit

Eu as folosi video doar ca o metoda alternativa si nu m-as baza pe asta in nici un caz. Si sunt multe motive, printre care: Nu e content pt Google, cititorul e obisnuit cu text si de obicei prefera sa citeasca, un video e mult mai dificil de facut.
    Eu ma bazez pe text + imagini.

Cristi U este deconectat Super Moderator
    Reputatie:
    53
    Data înscrierii
    26th January 2008
    Locaţie
    Oradea
    Vârstă
    37
    Posturi
    3.172
    Putere Rep
    53

Implicit