Pagina 1 din 2 12 UltimulUltimul
Rezultate 1 la 10 din 19

Subiect: Proiect PHP simplu

haos este deconectat Ambasador
    Reputatie:
    60
    Data înscrierii
    19th February 2008
    Locaţie
    Craiova
    Posturi
    2.239
    Putere Rep
    60

Implicit Proiect PHP simplu

Salutare,

Proiectul este un dictionar online (pentru definitii<.>info) folosind baza de date dexonline.ro. Pe partea de frontend este vorba doar de cautare unui cuvant si afisarea rezultatelor. Pe partea de admin, posibilitatea editarii definitiei unui cuvant fara alterarea bazei de date originale plus alte cateva facilitati care nu ar trebuie sa solicite un programator php mai mult de 5%.
    Astept ofertele voastre prin PM.

PS: In cazul in care doriti credit, numele autorului si link pe paginile siteului, putem negocia acest lucru.

LE: Sunt programator de peste 10 ani, inclusiv PHP, va rog sa nu exagerati chiar in halul asta.. 1000 de euro pentru un astfel de proiect de gradinita. Propun sa ramanem totusi pe pamant
    Ultima modificare făcută de haos; 13th January 2010 la 17:15.
    Citeste primul meu curs SEO - principii de baza. Vezi oferta mea de advertoriale PR5.

haotik este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    38
    Data înscrierii
    24th October 2006
    Locaţie
    Ploiesti
    Vârstă
    48
    Posturi
    1.328
    Putere Rep
    38

Implicit

daca tot am vazut portofoliu cu majoritatea de vanzare singurul interesant de acolo este six.ro

crezi ca ai fi interesat sa-l vinzi?

Reputatie:
    60
    Data înscrierii
    19th February 2008
    Locaţie
    Craiova
    Posturi
    2.239
    Putere Rep
    60

Implicit

Vand domenii din '99, si ca in orice business si in segmentul asta se aplica zicala "totul e de vanzare.. pentru suma potrivita".