Pagina 1 din 2 12 UltimulUltimul
Rezultate 1 la 10 din 14

Subiect: price comperison

anonimul666 este deconectat Junior SeoPedia
    Reputatie:
    0
    Data înscrierii
    2nd October 2007
    Posturi
    6
    Putere Rep
    0

Question price comparison

Sunt curios ce pareri aveti despre: price , shopmania , compari si cauti ( toate cu .ro ) . Dupa parerea mea sunt cele mai relevante din domeniu la noi. Postez aici deoarece m-am apucat de un asemenea site (ceva gen pricerunner si kelkoo) si vreau sa aflu de la voi, "expertii" (nu o spun cu rautate), ce vreti de la un site de genul asta. Ce nu va place la cele deja existente si ce sa adaug pentru a intampina mai bine nevoie utilizatorului si bine inteles a magazinului.
    Astept cu nerabdare dezvoltarea subiectului.
    Ultima modificare făcută de anonimul666; 30th October 2007 la 19:53.

kevinro este deconectat Ambasador
    Reputatie:
    36
    Data înscrierii
    28th June 2005
    Locaţie
    Bucuresti
    Vârstă
    49
    Posturi
    369
    Putere Rep
    36

Implicit

Ma tem ca in afara de o categorisire mai buna a produselor nu prea poti face nimic in plus. Pana la urma site-urile de genul asta nu au decat un singur principiu de baza, foarte simplu, si anume sa-i ofere utilizatorului cea mai ieftina oferta dintr-o lista de oferte.
    Lucian

Marius Mailat este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    40
    Data înscrierii
    16th November 2005
    Vârstă
    47
    Posturi
    1.818
    Putere Rep
    40

Implicit

Eu as adauga inca o optiune care ar putea face din un astfel de site un castigator:

1. plugin pentru RSS feed pentru marile scripturi de shopuri existente
    2. custom development de shop pentru fiecare mare magazin in parte
    Directory Submitter - soft de inscriere in 4500 de directoare straine si 1025 romanesti
    Anunturi - soft de inscriere in 500 de siteuri de anunturi

Cristian Mezei este deconectat Administrator
    Reputatie:
    63
    Data înscrierii