Nu am experienta in SEO dar stiu ca toata lumea spune ca numele de domeniul pe care il alegi pentru site-ul tau este foarte important. Mi se pare si normal sa fie asa pentru ca cineva care are nevoie de informatii despre mere, nu o sa intre pe pere.ro (cam pueril exemplul dar nu conteaza). Totusi, avand in vedere ca e din ce in ce mai greu sa gasesti un domeniu bun care nu este deja luat, ma intreb ce o sa se intample atunci cand toate domeniile care au legatura cu un anumit subiect vor fi luate (mie nu mi se pare un scenariu imposibil). Cei care vor sa faca un site despre un anumit subiect dar care nu mai gasesc un domeniu liber care sa aiba legatura cu subiectul lor, vor fi condamnati sa ramana mereu in urma celorlalti? Sau deja este mult mai important continutul unui site si capacitatea proprietarului de a construi un brand in jurul acestuia?
Sa luam cazul Napster. Inainte de lansarea serviciului lor de file sharing, "napster" nu avea nici o legatura cu industria muzicala. Acum, toata lumea coreleaza "napster" cu transferul de mp3-uri. Si exemple sunt o gramada, dar asta mi-a venit primul in minte... Pana si google e un cuvant inventat
De fapt, adevaratul motiv pentru care am deschis acest thread este pentru ca trebuie sa iau o decizie in ceea ce priveste numele de domeniu pentru viitorul meu site . Nu pot sa zic ca nu as avea de unde alege un nume bun care sa aiba legatura cu subiectul site-ului, dar sunt mult mai tentat sa folosesc un nume care acum nu inseamna nimic si sa ajung la performanta de a ii face pe oameni sa coreleze acel nume cu subiectul pe care se va axa site-ul (stiu, am idealuri inalte). Voi ce parere aveti?