Pagina 1 din 3 123 UltimulUltimul
Rezultate 1 la 10 din 24

Subiect: ING sunt amatori - nu mai au digipass-uri

TudorBiz Guest

Thumbs down ING sunt amatori - nu mai au digipass-uri

Am facut acum peste o luna un cont la ING si nici acum nu au putut sa imi ofere un digipass sa pot accesa online contul. Am fost la ei si specifica acum ca spre sfarsitul lunii voi putea avea unul.
    Halal banca! Intr-o saptamana mi-ar ajunge si unul trimis din America.

O chestie dubioasa mi s-a parut ca mi-au facut automat o asigurare de viata odata cu deschiderea contului desi nu as fi dorit asa ceva. Nu te intreaba nimeni daca vrei sau nu, ei ti-o fac automat!

Momentan sunt client HVB si mai caut o banca din Romania ca alternativa.
    ING este penibila! Serviciile oferite sunt la nivel amator si au preturi mari.

Ca sa inchid contul care nu l-am putut utiliza pentru ca digipassul nu mai vrea sa vina, trebuie sa platesc 37 lei. Hoti!

Toto este deconectat Ambasador
    Reputatie:
    48
    Data înscrierii
    14th June 2005
    Locaţie
    Bucuresti
    Posturi
    1.905
    Putere Rep
    48

Implicit

Tudor, reprezinti vreo banca? Daca da spune-ne si noua care, poate devenim clienti... Daca nu, ce D-zeu, azi ti-ai propus sa arunci la gunoi toate bancile ?

Alex Dumitru este deconectat Administrator
    Reputatie:
    64
    Data înscrierii
    20th April 2006
    Locaţie
    Pitesti / Bucuresti
    Vârstă
    37
    Posturi
    3.339
    Putere Rep
    64

Implicit

Eu sunt foarte multumit de ING

big
    big este deconectat Ambasador
    Reputatie:
    38
    Data înscrierii
    13th July 2007
    Locaţie
    Bucuresti
    Vârstă
    44
    Posturi
    864
    Putere Rep
    38

Implicit

Tudor, vad ca esti excrocat in mod constant de corporatii. Cred ca au ceva cu tine!
    Those were fast strange times and we worked in fast strange ways.

TudorBiz Guest

Implicit

Offtopic

Nu imi sariti in spate! Eu spun ce patanii am avut cu bancile in cauza!