Rezultate 1 la 6 din 6

Subiect: Review IBP 10.4 pentru SEO .ro

Augustin este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    35
    Data înscrierii
    7th July 2006
    Vârstă
    46
    Posturi
    110
    Putere Rep
    35

Implicit Review IBP 10.4 pentru SEO .ro

Incerc un review la ce NU se poate folosi Internet Business Provider la SEO pe .ro

Sectiunea Keyword:
    - Ca si keyword research nu prea se poate folosi decat Google Adwords Keyword Tool care oricum e free dar este cam irelevant pentru ca se bazeaza pe competitia din AdWords, daca nu ai advertizeri pe nisa, totul e cam irelevant
    - Research Keywords de la competitie, cauta competitia bazat pe un keyword numai pe google.com si nu poti schimba asta
    - Generare de combinatie de keywords, este pur matematica fara nimic semantic si ies combinatii fara noima
    - Restul de tooluri sunt irelevante pentru Romania

Optimization -Top10 Tool:
    - Masoara linkpopularity NUMAI in AllTheWeb, Google.com, Live.com, Yahoo.com, ceea ce e irelevant pentru romania si nici nu poti modifica asta
    - Daca domeniul este nou _fata_ de competitie esti "penalizat" desi nu prea ai cum sa imbunatatesti lucrul asta, nu ai cum sa mai scoti de scor de 100% si implicit sa ceri refund din cauza asta
    - Daca nu ai trafic comparabil cu competitia esti penalizat iar la scor, naibii d-aia faci seo in general si pentru trafic, se pune un criteriu care ar trebui sa fie rezultat
    - Daca analizezi on-site dupa "keyword1 keword2" si iesi bine, in acelasi test pentru "keyword1" si "keyword2" nu iese la fel de bine, desi ca si fraza este pozitionat bine, dar ca si cuvinte separate nu este bine (nu sunt de acord cu asta)
    -Testul de readability este numai pentru engleza

Links & Submission: