Pagina 1 din 2 12 UltimulUltimul
Rezultate 1 la 10 din 14

Subiect: Nu inteleg care este problema

cosmincol este deconectat Junior SeoPedia
    Reputatie:
    0
    Data înscrierii
    14th July 2011
    Vârstă
    35
    Posturi
    20
    Putere Rep
    0

Implicit Nu inteleg care este problema

Salut ! Numele meu este Cosmin si am o problema destul de mare pe care eu nu prea o inteleg. Ideea este ca acest cont a fost facut din anul 2011, insa nu mi-am permis sa scriu pana acum pe el.
    Nu sunt familiarizat prea bine cu platforma vBulletin asa ca imi cer scuze pentru unele probleme create.

Problema care mi s-a intampla a inceput astazi dupa ce am postat aici :

http://forum.seopedia.ro/motoare-de-...-online-6.html

Imediat dupa ce am postat am primit un raspuns de la persoana Tom. Inteleg este mai vechi decat mine, dar totusi eu sunt incepator pe acest forum si cum am spus si mai sus nu sunt foarte familiarizat cu aceasta platforma, insa pur si simplu a inceput un set a atacuri la adresa mea si la postarile mele. Mai sus am pus link-ul catre post, in care persoana incepe, o serie de jigniri la urma urmei, iar eu nu inteleg de ce procedeaza asa tinand cont ca eu sunt incepator pe acest forum.

Eu lucrez de cativa ani buni in domeniul webmasters deci pot lua niste decizii sau pot da niste sfaturi. Intrebarea mea este cu ce am gresit de a trebuit sa faca asa ? Eu am auzit de acest forum ca este cel mai bun, de aceea doresc sa intru in acest grup de persoane.

De asemeni am primit foarte multe rating-uri negative si nu inteleg de ce, tinand cont ca el a inceput. Multumesc si astept un raspuns de la administratori sau moderatori.
    Ultima modificare făcută de cosmincol; 6th September 2012 la 17:52.

Bogdan Calin este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    46
    Data înscrierii
    14th February 2011
    Locaţie
    Timisoara
    Vârstă
    37
    Posturi
    3.126
    Putere Rep
    46

Implicit