30th October 2014, 13:35
#1
1 out of 1 members found this post helpful.
Cum sa stam la adapost de Penguin 3.0
Din cate am citit pana in prezent (anii pe care ii am ca experienta) la care se adauga schimbarile periodice facute de Google prin "pinguinii" trimisi in online in ultimii ani, am alcatuit urmatoarele principii pe care consider ca e benefic sa le urmarim atunci cand planuim sa facem un site/proiect in online, dupa ultimele "experiente"
:
- 1 - Titlul sa fie putin diversificat, nu strict keyword
- 2 - Continutul sa fie de minim 300-400 cuvinte (unii recomanda minim 500 in timp ce altii considera ideal intre 800-1200). Continut unic (stim ce inseamna, nu dezvoltam).
- 3 - Linkurile sa fie aduse de pe domenii nepenalizate, cu autoritate mai mare de 20
- 4 - Plasarea linkurilor sa fie inconjurata de text (undeva pe la jumatate, 150-200 inainte si dupa ancora)
- 5 - Ancorele linkurilor sa fie foarte diversificate. Exemplu: daca avem 100 linkuri, doar 20-25 sa fie pe aceeasi ancora.
- 6 - Linkuirile sa fie pentru cat mai multe pagini ale siteului, nu doar pe domeniu si alte 2-3.
Mentiuni:
Nu e curs de SEO.
E doar un update la ceea ce consider ca ar trebui sa stim deja.
Nu le stiu eu pe toate.
Explicatie pe limba tuturor (limbaj atehnic):
Noile reguli sunt un fel de "diluare" sau o "argumentare" fata de Google ca paginile pe care le vrem promovate sunt "iubite" de cat mai multe persoane (siteuri) importante (autoritate), cat mai diverse. Cam asa se traduc noile cerinte, din ce inteleg eu.
Sper sa va fie util.
Iar daca mai aveti adaugari, va rog sa le mentionati aici, ca sa invatam impreuna, ca pana acum.
Ultima modificare făcută de iuddavali; 30th October 2014 la 13:52.
"Modul in care gandesti atunci cand pierzi, determina cat mai ai de asteptat pana vei castiga" David Schwartz