Avem o lista in calculator cu 430 directoare web straine cu acceptanta 100% si m-am gandit sa o impart cu voi.
430 approved dir.zip
Sa speram ca o sa-i fie cuiva de folos.
Enjoy!
Avem o lista in calculator cu 430 directoare web straine cu acceptanta 100% si m-am gandit sa o impart cu voi.
430 approved dir.zip
Sa speram ca o sa-i fie cuiva de folos.
Enjoy!
O simplă întrebare de la un necunoscător, dacă sunt străine iar site-ul este cu conținut doar în limba română mă ajută cu ceva că îmi înscriu site-ul sau este o muncă degeaba ?
Posibil o penalizare degeaba....deci, sa nu inscrii in siteuri in alte limbi...
Salut!
In principiu, orice inscriere in directoarele web este o munca de chinez dar nici prea mare satisfactie nu o sa mai ai dupa inscrierile in directoare.
Iti recomand sa faci Link Building prin alte metode. Incearca sa inscrii siteul tau in directoare de articole sau sa cumperi articole pe bloguri/siteuri din aceeasi nisa cu siteul tau.
O lista cu 18 directoare de articole gasesti aici
Scriu pe blogul personal si administrez un blog cu reduceri pentru utilizatorii cumparatori din Romania
@lupanu , sunt cu inscriere gratuita ?
Cred ca dupa noile reguli google, inscrierea in directoare iti face mai mult rau decat bine. Nu as recomanda nici directoarele de articole din simplu motiv ca fiecare articol contine link do-follow iar google nu e prost. La cumpararea de advertoriale as merge doar pe site-uri care publica macar 3 articole obisnuite dupa fiecare advertorial.
eu zic ca ajuta si inscrierea in directoare de linkuri (nu ma refer la directoarele banate) doar daca link-urile primite de la directoare nu depasesc 1% din totalul de linkuri.
Pareri?
Fiecare link conteaza intr-o masura mai mare sau mai mica, atata vreme cat ai o strategie de linkbuilding coerenta. Doar ca eu personal as merge pe cataloagele de firme, nu pe directoarele clasice.
Daca te pot ajuta cu un sfat sau daca doresti o oferta de optimizare pentru siteul tau, da-mi un mesaj!
Sunt foarte multe thread-uri legate de directoare web si f.multe intrebari de genul: Mai merita sa inscriu? Mai avem rezultate? Ma penalizeaza .. etc.
Ideea e simpla, directoarele web functioneaza ca si niste ghiduri de firma online. Google le vede in modul asta, deci nu pacalim Google prin directoare web ca suntem noi relevanti pentru un exact match anchor pentru care vrem sa crestem si il folosim ca titlu pe directoarele pe care inscriem. Nicidecum.
In evolutia naturala si normala a unui site trebuie ca pentru inceput sa ii aducem prezenta in online. Daca lansam azi site-ul x care activeaza pe nisa "anvelope auto", de unde pana unde apare maine pe blog-ul/site-ul de stiri y un articol cu link de pe "anvelope auto" catre site-ul x? Google vede clar ca acela este un advertorial si ca redactorului din site-ul Y ii era destul de greu sa ia ca referinta pentru "anvelope auto" tocmai site-ul x, din simplu motiv pentru ca nu avea de unde sa afle despre el.
Atunci, ca sa avem creem un profil de link-uri cat mai "google friendly" si cu un aspect cat mai natural trebuie sa trecem prin cativa pasi in care facem putin branding si awareness, lucru care se poate face f.bine si mai ales gratuit prin inscrierea in directoare web. Bineinteles ca si titluri in directoarele web vom folosi doar brandul sau maxim brand anchors. Astfel directoarele web ajung sa fie o resursa de mare baza in economia evolutiei unui site in Google. Acum bineinteles, fiecare in functie de cum isi gestioneaza campania isi alege numarul de directoare, daca sa il inscrie doar pe directoare ro sau si pe directoare straine in functie de nisa .. etc.
Asa cum spune si Robert, si eu inscriu si pe cataloage de firme si in general am rezultate f.f.ok.
Momentan este/sunt 1 utilizator(i) care navighează în acest subiect. (0 membrii și 1 vizitatori)