Bai, serios acum, aveti prea mult timp liber. Ce-ar fi, Dane, sa muti topicul la 50 shades?
Bai, serios acum, aveti prea mult timp liber. Ce-ar fi, Dane, sa muti topicul la 50 shades?
Daca te pot ajuta cu un sfat sau daca doresti o oferta de optimizare pentru siteul tau, da-mi un mesaj!
Pai si cum, sa fiu acuzat ca tin cu masonii, cu soros, ca e mana evreiasca? Ca vreau sa ascund faptele bune ale colegului Iulian?
Iulian, spune sincer te rog, cand ai comandat imprimanta la 6 lei, credeai ca e reducerea e reala, sau credeai ca e o eroare de sistem si te-ai gandit sa profiti de ea?
E simplu. Din punctul meu de vedere Iulian spera 0,0001% ca evomag "sa faca" ca emag si poate prinde iepurele. Logic ca stia ca e greseala, i-au facut ochii ca aparatele (pacanele) cand a vazut pretul, a facut comanda si a asteptat cu degetul pe F5.
Nu s-a intamplat, a contactat "persoana" sa ii spuna ca face tam-tam daca nu primeste produsul sau macar un voucher (pare ca scuzele de rigoare nu ar fi fost indeajuns). El a muncit sa vaneze un pret gresit si vrea sa fie rasplatit.
Ca si evoMag greseste ... toti suntem oameni. Cu o scuza scrisa probabil isi turnau mai multa cenusa in cap, recunosteau o eroare interna, iar un voucher nefiind indeajuns sa astupe setea de "nedreptate" a colegului.
Pentru colegul Iulian, nu aduc un afront, ca sa te linistesti, gandeste-te la omul care lucreaza pe salar de data entry la evomag si tu ii ceri ~1,5k de euro. Are si el Craciun.
De reduceri nu are rost sa vorbim, oamenii de rand nu intra aici ca sa fie informati despre toate detaliile: cu furnizori, ultimul pret, etc. iar marea majoritate dintre noi le stim. Daca vrei un produs scump nu astepti BF sa-l iei. Il urmaresti o perioada mai lunga in mai multe magazine si il achizitionezi cand vezi intr-adevar o oferta.
Fara semnatura.
"Iulian" nu mai spera nimic, vremea sperantelor si a discutiilor sa terminat.
"Iulian" nu a contactat persoana sa o conditioneze ca tace din gura daca ... asta inseamna santaj, si nu a existat nici o scuza scrisa sau vorbita oficial sau neoficial.
"Iulian" a sperat la o solutie corecta si legala una care sa nu il bage in necaz nici pe el nici partea cealalta candva intr-un viitor apropiat sau indepartat.
Cred ca ma opresc din postat o perioada, am obosit sa aud cat de nefericiti si necajiti sunt comercianti ca, noi consumatorii nu mai acceptam sa fim inselati pe fata cu preturi, sloganuri si practici comerciale inselatoare.
Preferi sa te retragi decat sa raspunzi la intrebarea asta?
Iulian, spune sincer te rog, cand ai comandat imprimanta la 6 lei, credeai ca e reducerea e reala, sau credeai ca e o eroare de sistem si te-ai gandit sa profiti de ea?
https://www.evomag.ro/Pagini/termeni-de-utilizare.html
In checkout ai aderat neconditionat la TOS magazin, din care citez:
Lansarea unei comenzi (electronic sau telefonic) nu presupune și confirmarea comenzii și a contractului. Etapele complete sunt următoarele:
- înregistrarea unei comenzi: se va genera un număr unic automat pentru fiecare comandă înregistrată;
......
- confirmarea unei comenzi se face după verificarea comenzii și a stocului produselor aflate în comandă. Această confirmare se face doar de către un agent de vânzări, telefonic sau electronic (e-mail);În cazul în care prețurile sau alte detalii referitoare la produse au fost afișate greșit, inclusiv din cauza faptului că au fost introduse greșit în baza de date, ne alocăm dreptul de a ANULA comenzile ce conțin aceste produse și de a anunța clienții în cel mai scurt timp despre eroarea apărută.
Totusi, de reducerile false ce zici RoxanaN?
Imi pare rau pentru tine ca vazi o calitate in a fi ateu (mai ai si altele?) si nu vad ce relevanta are asta.
Adica daca tu esti (cel mai) ateu trebuia sa primesti imprimanta iar eu, pentru ca sunt (putin) crestin, trebuia sa nu o primesc daca as fi comandat? Sau care e legatura?
Tu te poti lega de un magazin al carui client ai fost numai daca acel magazin a incalcat o lege in relatia comerciala cu tine. Daca esti nemultumit de pretul telefonului il poti returna in perioada legala.
Sunt de acord cu tine ca era mai ok daca ti se spunea clar ca a fost o greseala, nu stiu, poate magazinul nu a avut oameni pregatiti sa gestioneze o astfel de situatie. Dar trebuie sa intelegi ca din punct de vedere lagal nu poti obtine nimic. Ba ma tem ca daca vei continua poti fi tot tu ala care plateste daune...
Magazinele nu vand reduceri, magazinele vand produse. Ceea ce alta data se numea inselatorie astazi se numeste marketing, asa e in capitalism. Sa acuzi pe cineva de inselatorie trebuie mai intai sa demonstrezi. Daca legea permite acea "inselatorie", ce inselatorie mai e aia?
A nu se intelege ca sunt de acord cu metoda asta de marketing. O dezaprob, dar vad ca la noi e tolerata atata timp cat nu incalca nicio lege. Nu stiu daca e o practica a tuturor magazinelor.
Cum a spus si Dan, cand produsele nu sunt pe stocul magazinului (stoc furnizor) se poate jongla foarte mult cu preturile. Legea nu ma obliga sa-mi limitez adaosul comercial pentru a avea acelasi pret ca data trecuta, asa ca de la acelasi furnizor pot sa am si 30 de preturi intr-o luna.
E treaba clientului daca se informeaza sau nu inainte de a cumpara.
Pai si nu e asa?
Iulian ai citi ce este scris la termeni si conditii in legatura cu confirmarea comenzi.Din ce vad eu aici nu inteleg de e ai deschis topicul si nu vad de ce esti asa complexat.Nu te pune nimeni sa comanzi daca urli ca nu e buna oferta...si e teapa etc,nu comenzi si gata, simplu.Ce ne arati tu ne faci sa intelegem ca tu ai profitat de o greseala umana care poate lasa pe cineva fara loc de munca sau salariu pe 2 luni.Eu daca te aveam client pe tine preferam sa ma dai in judecata decat sa ti trimit imprimanta la ce atitudine de nemuritor ai.Si evomag o sa ti multumeasca pentru postu asta sincer chiar penibil..
scriu gramatical prost :D:D:D:D
E clara treaba, IulianC a vazut o eroare in pretul imprimantei si a dat comanda.
Majoritatea ar fi facut la fel, printre care si Dan (a recunoscut ca ar fi procedat la fel).
Cu toate ca este privit ca fiind de partea magazinelor, eu nu vad ca este impotriva lui IulianC (faptul ca ar fi dat si el comanda de imprimanta de 6000 lei pentru doar 6 lei il face egalul lui IulianC).
Ce il deranjeaza pe Dan este faptul ca IulianC nu vrea sa recunoasca faptul ca era constient de eroare dar a vrut sa profite.
Asta e clar pentru toata lumea de aici.
Nu suntem forum de goblenuri sa nu stiu ce e aia cumparatura online si cum functioneaza sistemul.
IulianC a vazut o greseala si a zis sa profite sperand ca va primi produsul (cazuri precedente de la eMag au fost).
Majoritatea am fi facut la fel iar Dan recunoaste clar ca la fel ar fi facut si el si o poate spune, insa IulianC nu vrea sa recunoasca.
Acum este tarziu pentru el sa spuna ca a vrut sa profite de eroare, dupa atata tam-tam.
Se retrage din discutie cu statutul de presupusa victima e magazinului desi parerea generala e ca a exagerat in privinta situatiei.
Momentan este/sunt 1 utilizator(i) care navighează în acest subiect. (0 membrii și 1 vizitatori)