Pagina 3 din 6 PrimulPrimul 12345 ... UltimulUltimul
Rezultate 21 la 30 din 58

Subiect: evoMag: Reduceri false, minciuni, lipsa de respect si onoare (update)

  1. #21
    Avatarul lui Robert
    Robert este deconectat Ambasador
    Reputatie:
    94
    Data înscrierii
    7th August 2007
    Locaţie
    Bucuresti
    Vârstă
    46
    Posturi
    4.027
    Putere Rep
    94

    Implicit

    Bai, serios acum, aveti prea mult timp liber. Ce-ar fi, Dane, sa muti topicul la 50 shades?
    Daca te pot ajuta cu un sfat sau daca doresti o oferta de optimizare pentru siteul tau, da-mi un mesaj!

  2. #22
    Avatarul lui Dan
    Dan
    Dan este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    107
    Data înscrierii
    17th November 2004
    Locaţie
    Cluj
    Posturi
    3.358
    Putere Rep
    107

    Implicit

    Pai si cum, sa fiu acuzat ca tin cu masonii, cu soros, ca e mana evreiasca? Ca vreau sa ascund faptele bune ale colegului Iulian?
    Iulian, spune sincer te rog, cand ai comandat imprimanta la 6 lei, credeai ca e reducerea e reala, sau credeai ca e o eroare de sistem si te-ai gandit sa profiti de ea?

  3. #23
    Avatarul lui Claudyou
    Claudyou este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    25
    Data înscrierii
    19th May 2013
    Locaţie
    Cluj Napoca
    Posturi
    533
    Putere Rep
    25

    Implicit

    E simplu. Din punctul meu de vedere Iulian spera 0,0001% ca evomag "sa faca" ca emag si poate prinde iepurele. Logic ca stia ca e greseala, i-au facut ochii ca aparatele (pacanele) cand a vazut pretul, a facut comanda si a asteptat cu degetul pe F5.
    Nu s-a intamplat, a contactat "persoana" sa ii spuna ca face tam-tam daca nu primeste produsul sau macar un voucher (pare ca scuzele de rigoare nu ar fi fost indeajuns). El a muncit sa vaneze un pret gresit si vrea sa fie rasplatit.
    Ca si evoMag greseste ... toti suntem oameni. Cu o scuza scrisa probabil isi turnau mai multa cenusa in cap, recunosteau o eroare interna, iar un voucher nefiind indeajuns sa astupe setea de "nedreptate" a colegului.
    Pentru colegul Iulian, nu aduc un afront, ca sa te linistesti, gandeste-te la omul care lucreaza pe salar de data entry la evomag si tu ii ceri ~1,5k de euro. Are si el Craciun.

    De reduceri nu are rost sa vorbim, oamenii de rand nu intra aici ca sa fie informati despre toate detaliile: cu furnizori, ultimul pret, etc. iar marea majoritate dintre noi le stim. Daca vrei un produs scump nu astepti BF sa-l iei. Il urmaresti o perioada mai lunga in mai multe magazine si il achizitionezi cand vezi intr-adevar o oferta.
    Fara semnatura.

  4. #24
    Avatarul lui IulianC
    IulianC este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    0
    Data înscrierii
    25th August 2013
    Locaţie
    Ialomita
    Vârstă
    42
    Posturi
    362
    Putere Rep
    0

    Implicit

    Citat Postat în original de Claudyou Vezi Post
    E simplu. Din punctul meu de vedere Iulian spera 0,0001% ca evomag "sa faca" ca emag si poate prinde iepurele. Logic ca stia ca e greseala, i-au facut ochii ca aparatele (pacanele) cand a vazut pretul, a facut comanda si a asteptat cu degetul pe F5.
    "Iulian" nu mai spera nimic, vremea sperantelor si a discutiilor sa terminat.

    Citat Postat în original de Claudyou Vezi Post
    Nu s-a intamplat, a contactat "persoana" sa ii spuna ca face tam-tam daca nu primeste produsul sau macar un voucher (pare ca scuzele de rigoare nu ar fi fost indeajuns). El a muncit sa vaneze un pret gresit si vrea sa fie rasplatit.
    Ca si evoMag greseste ... toti suntem oameni. Cu o scuza scrisa probabil isi turnau mai multa cenusa in cap, recunosteau o eroare interna, iar un voucher nefiind indeajuns sa astupe setea de "nedreptate" a colegului.
    "Iulian" nu a contactat persoana sa o conditioneze ca tace din gura daca ... asta inseamna santaj, si nu a existat nici o scuza scrisa sau vorbita oficial sau neoficial.
    "Iulian" a sperat la o solutie corecta si legala una care sa nu il bage in necaz nici pe el nici partea cealalta candva intr-un viitor apropiat sau indepartat.

    Cred ca ma opresc din postat o perioada, am obosit sa aud cat de nefericiti si necajiti sunt comercianti ca, noi consumatorii nu mai acceptam sa fim inselati pe fata cu preturi, sloganuri si practici comerciale inselatoare.

  5. #25
    Avatarul lui Dan
    Dan
    Dan este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    107
    Data înscrierii
    17th November 2004
    Locaţie
    Cluj
    Posturi
    3.358
    Putere Rep
    107

    Implicit

    Preferi sa te retragi decat sa raspunzi la intrebarea asta?
    Iulian, spune sincer te rog, cand ai comandat imprimanta la 6 lei, credeai ca e reducerea e reala, sau credeai ca e o eroare de sistem si te-ai gandit sa profiti de ea?

  6. #26
    Avatarul lui RoxanaN
    RoxanaN este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    29
    Data înscrierii
    22nd August 2011
    Locaţie
    Bucuresti
    Vârstă
    35
    Posturi
    121
    Putere Rep
    29

    Implicit

    https://www.evomag.ro/Pagini/termeni-de-utilizare.html
    In checkout ai aderat neconditionat la TOS magazin, din care citez:

    Lansarea unei comenzi (electronic sau telefonic) nu presupune și confirmarea comenzii și a contractului. Etapele complete sunt următoarele:
    - înregistrarea unei comenzi: se va genera un număr unic automat pentru fiecare comandă înregistrată;
    ......
    - confirmarea unei comenzi se face după verificarea comenzii și a stocului produselor aflate în comandă. Această confirmare se face doar de către un agent de vânzări, telefonic sau electronic (e-mail);
    În cazul în care prețurile sau alte detalii referitoare la produse au fost afișate greșit, inclusiv din cauza faptului că au fost introduse greșit în baza de date, ne alocăm dreptul de a ANULA comenzile ce conțin aceste produse și de a anunța clienții în cel mai scurt timp despre eroarea apărută.

  7. #27
    Avatarul lui catalinux19
    catalinux19 este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    23
    Data înscrierii
    7th October 2013
    Locaţie
    Romania
    Vârstă
    35
    Posturi
    475
    Putere Rep
    23

    Implicit

    Totusi, de reducerile false ce zici RoxanaN?

  8. #28
    Avatarul lui Mishu
    Mishu este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    28
    Data înscrierii
    28th March 2013
    Vârstă
    55
    Posturi
    1.307
    Putere Rep
    28

    Implicit

    Citat Postat în original de IulianC Vezi Post
    Nu sunt crestin, te asigur Dan ca esti mult mai crestin ca mine desi te declari ateu .
    ................
    Imi pare rau pentru tine ca vazi o calitate in a fi ateu (mai ai si altele?) si nu vad ce relevanta are asta.
    Adica daca tu esti (cel mai) ateu trebuia sa primesti imprimanta iar eu, pentru ca sunt (putin) crestin, trebuia sa nu o primesc daca as fi comandat? Sau care e legatura?
    Tu te poti lega de un magazin al carui client ai fost numai daca acel magazin a incalcat o lege in relatia comerciala cu tine. Daca esti nemultumit de pretul telefonului il poti returna in perioada legala.
    Sunt de acord cu tine ca era mai ok daca ti se spunea clar ca a fost o greseala, nu stiu, poate magazinul nu a avut oameni pregatiti sa gestioneze o astfel de situatie. Dar trebuie sa intelegi ca din punct de vedere lagal nu poti obtine nimic. Ba ma tem ca daca vei continua poti fi tot tu ala care plateste daune...

    Citat Postat în original de Rapsodia Vezi Post
    Deci discutam sau nu despre reducerile Fake? .......
    Magazinele nu vand reduceri, magazinele vand produse. Ceea ce alta data se numea inselatorie astazi se numeste marketing, asa e in capitalism. Sa acuzi pe cineva de inselatorie trebuie mai intai sa demonstrezi. Daca legea permite acea "inselatorie", ce inselatorie mai e aia?
    A nu se intelege ca sunt de acord cu metoda asta de marketing. O dezaprob, dar vad ca la noi e tolerata atata timp cat nu incalca nicio lege. Nu stiu daca e o practica a tuturor magazinelor.
    Cum a spus si Dan, cand produsele nu sunt pe stocul magazinului (stoc furnizor) se poate jongla foarte mult cu preturile. Legea nu ma obliga sa-mi limitez adaosul comercial pentru a avea acelasi pret ca data trecuta, asa ca de la acelasi furnizor pot sa am si 30 de preturi intr-o luna.
    E treaba clientului daca se informeaza sau nu inainte de a cumpara.

    Citat Postat în original de Dan Vezi Post
    Pai si cum, sa fiu acuzat ca tin cu masonii, cu soros, ca e mana evreiasca? ...
    Pai si nu e asa?

  9. #29
    Avatarul lui scoopo
    scoopo este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    28
    Data înscrierii
    25th November 2010
    Locaţie
    constanta
    Vârstă
    38
    Posturi
    409
    Putere Rep
    28

    Implicit

    Iulian ai citi ce este scris la termeni si conditii in legatura cu confirmarea comenzi.Din ce vad eu aici nu inteleg de e ai deschis topicul si nu vad de ce esti asa complexat.Nu te pune nimeni sa comanzi daca urli ca nu e buna oferta...si e teapa etc,nu comenzi si gata, simplu.Ce ne arati tu ne faci sa intelegem ca tu ai profitat de o greseala umana care poate lasa pe cineva fara loc de munca sau salariu pe 2 luni.Eu daca te aveam client pe tine preferam sa ma dai in judecata decat sa ti trimit imprimanta la ce atitudine de nemuritor ai.Si evomag o sa ti multumeasca pentru postu asta sincer chiar penibil..
    scriu gramatical prost :D:D:D:D

  10. #30
    Avatarul lui florian g
    florian g este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    25
    Data înscrierii
    5th July 2011
    Locaţie
    Bucuresti
    Vârstă
    46
    Posturi
    200
    Putere Rep
    25

    Implicit

    E clara treaba, IulianC a vazut o eroare in pretul imprimantei si a dat comanda.
    Majoritatea ar fi facut la fel, printre care si Dan (a recunoscut ca ar fi procedat la fel).
    Cu toate ca este privit ca fiind de partea magazinelor, eu nu vad ca este impotriva lui IulianC (faptul ca ar fi dat si el comanda de imprimanta de 6000 lei pentru doar 6 lei il face egalul lui IulianC).

    Ce il deranjeaza pe Dan este faptul ca IulianC nu vrea sa recunoasca faptul ca era constient de eroare dar a vrut sa profite.
    Asta e clar pentru toata lumea de aici.
    Nu suntem forum de goblenuri sa nu stiu ce e aia cumparatura online si cum functioneaza sistemul.

    IulianC a vazut o greseala si a zis sa profite sperand ca va primi produsul (cazuri precedente de la eMag au fost).

    Majoritatea am fi facut la fel iar Dan recunoaste clar ca la fel ar fi facut si el si o poate spune, insa IulianC nu vrea sa recunoasca.
    Acum este tarziu pentru el sa spuna ca a vrut sa profite de eroare, dupa atata tam-tam.

    Se retrage din discutie cu statutul de presupusa victima e magazinului desi parerea generala e ca a exagerat in privinta situatiei.

Pagina 3 din 6 PrimulPrimul 12345 ... UltimulUltimul

Informații subiect

Utilizatori care navighează în acest subiect

Momentan este/sunt 1 utilizator(i) care navighează în acest subiect. (0 membrii și 1 vizitatori)

Thread-uri Similare

  1. Răspunsuri: 2
    Ultimul Post: 19th February 2014, 23:43
  2. Reduceri cu reduceri pentru seopedisti la Brasov Internet Festival
    De Sorin Frumuseanu în forumul Bar, lobby...
    Răspunsuri: 2
    Ultimul Post: 2nd May 2012, 23:41
  3. 5% discount pe evomag
    De Pato Basil în forumul Bar, lobby...
    Răspunsuri: 0
    Ultimul Post: 22nd August 2011, 20:52
  4. Respect!
    De BlueBoy în forumul Prezentare forumisti
    Răspunsuri: 2
    Ultimul Post: 20th November 2006, 00:38

Permisiuni postare

  • Nu puteţi posta subiecte noi.
  • Nu puteţi răspunde la subiecte
  • Nu puteţi adăuga ataşamente
  • Nu puteţi modifica posturile proprii
  •