Am cautat si citit mai multe subiecte pe forum dar nu am gasit nimic concludent. Cum poti afla pozitia exacta a unui site in Google?
Versiune printabilă
Am cautat si citit mai multe subiecte pe forum dar nu am gasit nimic concludent. Cum poti afla pozitia exacta a unui site in Google?
https://www.google.com/search?q=Dudubetwin de exemplu aici ai pozitia exacta in google 2 , pe siteul seopedia
problema e ca vreau sa verific pozitia unui site pe care il accesez in fiecare zi. Rezultatele unei cautari normale pe google nu sunt relevante. Am verificat si cu modul incognito de la chrome si de acasa si de la birou dar imi da rezultate diferite.
adaugi la url urmatoarele:
&pws=0 (pentru a anula rezultatele personalizate)
&hl=ro (pentru rezultatele in limba romana)
si setezi locatia pe "Romania" (sau de unde vrei tu sa vezi rezultatele)
http://seology.com/shots/danutz-temp...812-111836.jpg
Oricum, rezultatele difera uneori in functie de browser. Nu stie nimeni de ce, nu exista o regula stabilita.
Mai multe informatii aici: http://forum.seopedia.ro/google/2719...e-browser.html
Te duci in WMT si vezi o medie a pozitie pe anumit cuvant cheie
http://i.imgur.com/aAeWYVZ.jpg
Asta este destul de exact:
Free Monitor for Google - Free Monitor for Google - search engine position and web ranking seo software
Poti monitoriza mai multe cuvinte cheie, pentru mai multe site-uri. Poti alege chiar si tara in care sa faca verificarea.
Nu exista pozitie exacta in Google. Pozitia variaza in functie de locatie, limba, browser, sistem de operare, si asa mai departe. Obisnuiti-va cu asta.
De altfel la ce te ajuta sa vezi pozitia "exacta" cu un tool cand userii tai te vor gasi la pozitii diferite? E total irelevant...
multumesc pentru raspunsuri
Daca vrei sa iti aflii pozitia pentru anumite cuvinte cheie in google ori folosesti webmaster tools cum spunea avram, acolo ai o lista cu toate cuvintele la care rankezi, sau poti folosi diverse tooluri care sunt mai mult sau mai putin exacte:
Click