Rezultate 1 la 5 din 5

Subiect: Script Trivia

Afișare hibrid

Pīrvan Marian este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    30
    Data īnscrierii
    4th February 2012
    Locaţie
    Braila
    Posturi
    643
    Putere Rep
    30

Implicit Script Trivia

Observ ca pe forum nu sunt doar persoane ce se ocupa de seo mai sunt si programatori, motiv pentru care as dori sa stiu un pret pentru un script necesita urmatoarele :

Chat multiroom, ce are programat pentru fiecare room un robotel aparte, ce are propria programare.

Spre exemplu : in room ul 1 sa fie un robot care sa adreseze utilizatorilor doar intrebari dintr-un anume domeniu, geografie spre exemplu
    iar in room ul 2 , un alt robot sa adreseze intrebari din cu totul alt domeniu, istorie spre exemplu.

Ce ma intereseaza pe mine in mod deosebit, sa pot controla setarile acestor roboti : sa pun ce numar de intrebari doresc, runde, un panou de control sau niste instructiuni cum sa pot modifica asta din mysql sau modificand doar cateva parametri este destul de acceptabil.

Ma intereseaza sa pot adauga eu intrebarile, iar robotul sa ruleze in felul urmator :
    p*******e pasul 1, pasul 2 pr***va*r, etc.

Cat ar costa un astfel de script adaptat unui chat existent sau unui chat ce a fost creat la comanda pentru un astfel de script.

Acest topic este unul informativ,doresc sa stiu pretul scriptul, eventual cateva recomandari, sugesti de unde as putea cumpara.
    Sunt constiient ca prejul poate ajunge la ordinul sutelor de euro.
    Vreau mai mult, mai mult si atat.

deadworldisee este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    36
    Data īnscrierii
    6th April 2008
    Locaţie
    iasi
    Vārstă
    39
    Posturi
    1.034
    Putere Rep
    36

Implicit

ce vrei tu se face custom, nu cred ca exista asa ceva deja facut.