Repede va mai grabiti cu presupusul cand e vorba de scandal.
Deci:
Asadar recunosti ca scriptul il avem deja (FACUT SI MUNCIT DE MINE DE LA ZERO, NU CA ALTII CARE IAU SCRIPTURI DE PE NET SI LE MODIFICA), iar tu vi si imi spui acum ca am copiat structura. Foarte frumos.Citat:
nicu dragos (01.11.2010 23:17:50): Salut Gabriel, cand esti online da un semn. Am nevoie de un nou serviciu pentru un eventual site. E vorba de unul cu subtitrari. Scriptul am vazut ca il ai deja, mai trebuie sa stabilim ce si cum. Depinde daca ai timp etc.
Legat de design, INTOTDEAUNA am recunoscut ca nu sunt designer (ti-am zis si tie, am zis si pe forumuri), nu am, imaginatie si fac cat pot. Sunt programator. Iar designul facut tie se baza in mare parte pe cel de pe Cinemagic (sectiunea subtitrari), facut de mine de la zero.
Nu zic ca nu am si eu vina mea (am intarziat cateva zile si aspectul (ASPECTUL, nu structura, ca vad ca nu stii care e diferenta) avea unele asemanari, pe care le-am modificat)Citat:
nicu dragos (02.11.2010 00:00:25): si ca design.. plm ceva cum ai tu: Subtitrari. Subtitrari filme. Subtitrari filme noi - Cinemagic.ro
nicu dragos (02.11.2010 00:00:16): insa na diferit sa nu semene
nicu dragos (02.11.2010 00:00:29): in sensu de sidebar , meniu and shit
nicu dragos (02.11.2010 00:00:30): da
nicu dragos (02.11.2010 00:00:34): exact
nicu dragos (02.11.2010 00:00:39): si daca poti face si pe tag-uri
nicu dragos (02.11.2010 00:00:57): cuvinte cheie sau ceva
nicu dragos (02.11.2010 00:01:07): cum ai tu sistemu ala
nicu dragos (02.11.2010 00:01:10): "cautari la moda"
nicu dragos (02.11.2010 00:01:19): cele mai cautate subtitrari din ultimele zile: bla bla
nicu dragos (02.11.2010 00:01:49): deci te-ai prins ...in mare nu? gen regielive si cinemagic al tau sectiunea respectiva