-
inca un forumist
Salutare tuturor
Urmaresc forumul de ceva ani dar abia acum m-am decis sa ma alatur in calitate de "scriitor" si nu doar de observator. Nu sunt de formatie programator ci mai degraba din zona de marketing.
Din 1996 am lucrat in domeniul e-business, internet marketing, seo din diferite ipostaze (consultant independent sau prin companie ) in general pe piata americana (direct sau ca si subcontractor). Mi-au trecut prin mana undeva pe la 200 - 250 business-uri de "mutat" online cu diverse implicari (de la concept total cu garantii de succes online majoritatea proiectelor pana la reproiectari simple de seo).
Desi sunt un antreprenor si un independent convins nu am dezvoltat proiecte personale, rezumandu-ma acum catava ani doar la achizitionarea de domenii interesante (marketing.ro, doctor.ro, etc) fara insa a dezvolta ceva in nume propriu . Si site-urile mele de prezentare au o vechime considerabila , ultimele update-uri datand de prin 2000 - 2001 :-)
Constat insa ca din 2007 s-a produs o crestere semnificativa a pietei online romanesti. Deja lucrurile devin interesante prin prisma bugetelor alocate dar mai ales prin prisma mentalitatii detinatorilor de site-uri. ( imi aminte cu oroare de anii 2000 cand am sondat piata romaneasca pentru servicii complete de internet marketing iar majoritatea interlocutorilor mei aveau un aport de business understanding major cum ar fi "as vrea un flash dinamic si colorat si cu muzica in home page".
Asa ca , iata-ma si pe mine aprobat pentru a intra in comunitatea "seopedia", prilej cu care va salut pe toti (colegi de seopedia, poate viitori parteneri, colaboratori, competitori, etc - cine stie :-)
Daniel
-
Bine ai venit, Daniel!
Faci si campanii PPC ?
-
Salut
De regula garantez clientului un anumit nr de leaduri (si desigur eu in spate gestionez si ppc pentru atingerea targetului)
-
Bine ai venit Daniel. Foarte faina introducerea.
-