tocmai am vazut un filmulet interesant, mai mult decat atat intrebarea este pusa de un roman :)
http://www.youtube.com/watch?v=g37bw...=youtube_gdata
Versiune printabilă
tocmai am vazut un filmulet interesant, mai mult decat atat intrebarea este pusa de un roman :)
http://www.youtube.com/watch?v=g37bw...=youtube_gdata
Asa, si ce ai vazut tu interesant la filmuletul ala? Sunt relevante pentru SEO sau nu linkurile cu nofollow?
Nici eu nu inteleg ce ti s-a parut interesat. Link-urile nofollow nu iti folosesc atunci cand incerci sa optimizezi un site dar pot fi folosite de utilizatori, deci iti aduc trafic direct. Cam asta e definitia unui link nofollow...
Poate ca No_name vrea sa spuna ca linkurile nofollow sunt si ele importante in SEO , pe cale directa ( motoarele de cautare neeliminand , in cazul atributului nofollow complet votul reprezentat de link ) si/sau pe cale de consecinta ( indirect ) deoarece traficul ( incluzand aici si pe cel venit via link nofollow ) este elementul de confirmare/verificare pentru motoarele de cautare a justetii rankarii in pagina ...
OK,
In primul rand, nu am spus ca am redescoperit SEO, a fost opinia mea si personal mi sa parut interesant. De ce ? Pentru ca atat de mult ne gandim la SEO, dar uitam ca pana la urma oamenii sunt cei care ne pasesc pragul www-ului; de multe ori ignoram lucrul asta si se ajung la titluri, descrieri keywords pe care un om nu ar starni nici un interes.
Tocmai de asta a si ras la inceput Matt Cuts, din cauza ca majoritatea SEO - beginners si as putea sa spun medium level (insa nu generalizez) - au uitat de importanta unui link sau poate nu au vazut-o niciodata asa cum ar fi trebuit. Nu e de mirare ca text links ads from Adsense, au un CTR mai mare decat celelalte metode oferite de Adsense.
Cat despre:
Asa ca "pledoaria" de mai sus o poti interpeta ca o subtitrare ...
Tind sa cred ca trebuie sa ne indreptam cat mai mult catre social si calitate.