astept pareri / sugestii / comentarii.
Ai luat phpld (cu licenta?) si un template. La ce astepti pareri / sugestii / comentarii?
Daca tot ai postat numai sa-ti faci reclama, macar sterge ultima propozitie, ca e total inutila.