-
EMAG permite din ce in ce mai multe abateri pe site-ul lor de la parteneri, si nu doar atat, dar comit si ei la randul lor foarte multe. Dar se pare ca au "protectie" de la ANPC, foarte putine reclamatii la adresa lor sunt solutionate, si si mai putine solutionate in mod corect.
Nu degeaba au ajuns "cel mai valoros brand romānesc" , sunt protejati si lasati sa faca ce vor.
App, nu stiu daca ati avut ocazia sa discutati pe chat cu angajatii EMAG (au scos recent optiune de a suna la relatii clienti EMAG, nu mai este nici un nr. de contact, ii poti contacta doar prin chat).
Eu nu am vazut asa analfabetism si idiotenie de mult, asa cum intalnesti la cei care raspund la chatul ala al EMAG.
-
1 Ataşament(e)
Raspunsul la recenzia lasata la produs
Ataşament 4866
Cred ca aproba doar ce este pozitiv si le convine lor.
-
Daa, cu recenziile negative e imposibil sa ti se aprobe o recenzie negativa daca faci in vreun fel referire la EMAG. Blocheaza orice se spune negativ la adresa lor.
N-ar strica daca s-ar sesiza mai multi oameni care au o audienta in online, sa le faca putina reclama astora de la EMAG, deja in unele situatii isi bat joc pe fata de oameni, cum e si situatia colegului din acest topic.
-
Sant curis daca cumperi un produs si lasi o recenzie negativa la el, de exemplu: Nu recomand, il aproba?
-
Am patit eu cu un produs cumparat de la emag, am scris o recenzie negativa si nu a fost aprobata, de atunci am cam ocolit emag-ul.