-
Nu stiam de demonstratiile ce arata ca Google ignora kewords cand am inceput acest test, dar remarc live ca asa e ;)
Si pentru cei ce afirma ca Yahoo, Bing si AOL tin cont de meta keywords: nici macar forumul nu il gasiti acolo cand cautati cuvantul ales, deci de site-ul pe care l-am pus ca meta keyword nici nu poate fi vorba deocamdata!
-
Dupa ce se spune pe aici, si din rezultatul testului Ralucai se pare ca aceste cuvinte nu prea au importanta pentru Google. Si eu sunt incepator si sunt foarte nelamurit in privinta a tot ce inseamna tagurile meta dintr-o pagina (desriere, kw). In schimb am observat ca titlul conteaza destul de mult.
-
Intrebare: s-a reindexat pagina?
Adica apare cuvantul in meta la pagina din google cache?
Da-mi pagina pe pm :)
Imi plac la nebunie testele seo.
-
Am verificat si in cache pe google.ro apare in meta keywords cuvantul pus de mine. In continuare pe Bing, AOL si Yahoo nu apare nici macar forumul pe cuvantul in cauza :))
1nesco, ai PM ;)
-
Multumax.
Mi-ai dat de luru in weekend. Am dat cu un metacrawler.com si nimic :) Inclusiv yandex si baidu.
Pe timpuri utilizam si un programel pentru cautari. Super ca test de "cel mai dastept motor de cautare".
-
1 Ataşament(e)
Am gasit! (partial color).
Desi oarecum am trisat cautand meta search engine.
In loc sa scot matizul decapotabil din parcul auto si sa las mieii la ingrasat pentru paste pe gazonul englezesc... am cautat.
bestsearch.com/beta/search4.aspx?qu=tretritumo&pn=2&searchid=1587242
Nu stiu ce e, nu am mai utilizat, dar l-a gasit via yahoo, desi la cautare normala cu yahoo nu e gasit (nu stim sa cautam?)
Concluzie: yahoo tine cont de meta keywords.
Dilema: de ce nu il gaseste in mod firesc?
Atasat printscreen pt documentare. Eventual deschidem alt thread despre bestsearch.comAtaşament 1839
-