E clar ca lumina zilei ca cele doua sunt cele mai utilizate metode mioritice de linkbuilding.
Hai sa ne dam cu parerea: Care vi se par mai eficiente?Advertorialele sau linkurile (evident cele platite). Daca se poate sa va si argumentati opinia.
Incep eu:
1. Advertoriale
au ca punct forte prezenta incontent a linkurilor ceea ce le face sa para naturale in ochii motoarelor de cautare. Continutul relevant care inconjoara linkurile deasemenea ii da forta.
De asemenea, un alt mare avantaj il prezinta faptul ca de regula sunt for life.
Si al treilea punct forte care imi vine in minte este pretul, de regula mult mai mic decat al unui link.
Ca si dezavantaje, mai ales daca este publicat pe un site cu o rata de update mare va disparea rapid de pe index, pierzandu-se in categorii. Daca siteul nu are o structura buna, exista riscul ca in timp sa devina useless.
2. Linkurile platite.
Au marele avantaj ca daca le achizitionezi pe index, acolo raman pe toata perioada pentru care a fost cumparat stiindu-se ca indexul ace cel mai consistent linkjuice.
Daca reusesti sa le inserezi in continut, probabil capata o valoare mai mare decat advertorialele.
Ca si dezavantaj as remarca pretul sensibil mai mare si perioada limitata de achizitie (limitata de buget evident)
Desi balanta este extrem de echilibrata, votez pentru linkuri