-
seo si google maps
Tot mai mult ies in primele pozitii la cautari rezultate din google maps. Azi la o cautare mi s-a returnat asa : o reclama platita sus si inca 3 rezultate din google maps, pe urma rezultatele organice.
Se stie ca prezenta in google maps nu este conditionata de a avea un site iar informatiile prezente acolo nu sunt prea relevante.
Revin cu intrebarea : daca google isi returneaza rezultatele proprii cat de important mai este seo in aceste cazuri ?
inscrierea in google maps pare sa fie rezolvarea multor probleme
-
dcosmin83 si cum te bagi in sitemap ;) ne dai si cateva detalii sa incercam si noi. Multumesc
-
Skinner, nu e vorba de "sitemap" e vorba de Google Maps. Eu presupun ca e vorba de un business care e localizat in Google Local Business Center ( http://www.submitsuite.ro/blog/link-...usiness-center ).
La vremea publicarii am primit cateva comentarii gen GBL nu e in RO, de ce ne intereseaza pe noi GBL?
-
personal sunt foarte suparat pe treaba asta. Se vorbeste mai mult de promovare regionala : ex cuvinte cheie + oras / judet, ei tocmai aici este mai intalnita treaba cu afisarile rezultatelor in google maps.
Unele firme platesc servicii seo pentru site-urile lor sa ajunga in fata, iar supriza apare cand concurenta fara site apare in fata lui la google
-
dcosmin83, cei de pe .com cum crezi ca au rezolvat problema? Asta inseamana dezvoltare/extindere. Seo nu inseamna ca moare din asa ceva, dimpotriva.
Marius Mailat, Romania inca nu e inclusa, deci exemplul tau inca nu poate fi practicat in .ro Dar e ok, inca esti macinat de ce ti-au zis "altii" in trecut.
-
asa e, la orice probleme existe si o rezolvare
-
Se pot inscrie si business-uri din Romania chiar daca serviciul nu e inca full available in tara noastra. E un mic trick dar pe care n-am apucat inca sa il testez pentru ca implica si alte modificari.