Bun si nu inteleg care e problema? Eu fac ce vreau la mine pe blog, pun ce vreau, ma distrez cum vreau, experimentez cum vreau, punct.
P.S : Doro, iara sari cu gura, astazi deja ii a2a sesizare, de asemenea inSecure ti-o facut la sectiune "Domenii", te dai mare fata corecta si inteleapta, deja m-am saturat si iti spun sigur ca nu-s bataia ta de joc. Pai incep sa-mi mananc nervi cu o nazdravana care nu are ce face in casa, inloc sa iasa la un suc imi scoate mie ochii de la A-Z, sunt problemele mele nu-ti cer sa le rezolvi tu si atata timp cand pe blog pun ce vreau, poti sa pui si tu pe katledorea ala.
Si nu dau lectii de seo, doar pun in evidenta unele tehnici, pentru ca nu toti sunt profesori ca tine. Ca sa te lamuresc in legatura cu keywords-urile, din fiecare articol se extrage o serie de keywords specifice, asadar cum sunt 8 articole pe pagina de la fiecare articol cateva keywords = lista aceea . A si o ultima chestie doro, sunt obisnuit sa lucrez pe un sistem cat mai automat in orice fac, probabil ca ii lenea la mijloc nu exclud, nu folosesc servicii gen seobugz ;) Si in legatura cu meta description, netul a punctat bine cu acel bold, probabil daca stiai seo iti dadeai seama ca, google nu baga in seama "descriere" ci "description" .
Edit : hehe, iara vorbesti raspicat si necalculat. Din moment ce phrase-ul "cum sa spargi un site" apare la keywords ii CLAR ca ii pe prima pagina, asadar daca te uiti mai atent chiar pe prima pagina ii si articolul cu pricina, imi pare rau dar nici aici nu ai dreptate, asta este se mai intampla, cum s-o intamplat si la mine sa gresesc.
@Netul : sunt keywords, dar cred ca deja stiai. Daca ajungem acum sa dam in altele, sa ne scormonim eu zic ca nu ar fi momentul potrivit. Nu iti convine ceva la mine, chiar nu te obliga nimeni sa citesti acel blog. In fond si la urma urmei ai acces liber la google sau la orice alta modalitate, daca chiar te deranjeaza ceva la mine. Sau exista alta cale, spune-mi n-ai loc de mine si ma retrag singur.