Imi puteti recomanda pe cineva care face optimizare off site?
Versiune printabilă
Imi puteti recomanda pe cineva care face optimizare off site?
Colegule, e subiect de marketplace :)
Ca idee, cam 50% din colegi fac asta.
Restul sunt programatori, copywirteri, designeri sau colegi care doar invata cum sa faca seo.
Asta nu inseamna ca trebuie sa fenteze regulamentul ;)
Citeste regulamentul, prezinta-te, asteapta 30 zile, ajuta cum poti tu comunitatea sau macar mentine-te pe verde si atunci vei putea posta in marketplace.
Ma tem ca nu e genul care a venit pe forum sa invete SEO ci pur si simplu pentru a gasi pe cineva care stie. Daca nu pe SEOpedia, atunci unde?
Gabriel, daca ai primit deja recomandarile pe privat, ai grija ce alegi, e o zona sensibila.
Decat sa faci o alegere gresita mai bine astepti luna impusa de regulament, ai grija sa-ti pastrezi reputatia iar cele 30 (parca) de postari cred ca le faci tu. Devii membru cu drepturi depline si atunci altfel porti discutia.
Bafta, si bine ai venit pe forum!
Este subiect de marketplace, dar atat timp cat inca este vizibil aici... omul probabil deja a primit oferte pe pm.
Nici nu stiu ce sa spun in privinta asta.
Practic nu a cerut oferte, a cerut o recomandare.
Dar da, pare de marketplace. Interesant e ca nu vinde nimic.
Off-topic:
N-ar trebui fi ok sa poti primi oferte SEO pe seopedia, e greu sa faci 30 de posturi la subiect daca ai un business si n-ai treaba cu partea online.
30 sa ramana doar daca vrei sa vinzi servicii.
Cam ai dreptate. Poate ar trebui impartit market place in cereri si oferte. Cereri de servicii sa poata face oricine iar ofertele functie de reputatie, poate conditii chiar ceva mai aspre ca acum.
e subiect de marketplace:whistle:
Si tu ai dreptate!