Salut sunt Antonio! Locuiesc de 8 ani in Vienna si seo este pt mine un hobby!
Versiune printabilă
Salut sunt Antonio! Locuiesc de 8 ani in Vienna si seo este pt mine un hobby!
Bun venit in comunitatea seopedia Antonio. Sper sa ne impartasesti si noua ce stii despre seo.
Bun venit! Intrebare: pe acolo se face mai mult SEO sau SEM (Adwords de ex) ?
Esti binevenit Antonio !
Bun venit.
Pe aici nu prea se face seo ci mai mult ADWORDS ca astia sunt cu mult mai tampiti ca noi! Eu sunt incepator in SEO asa ca probabil nu aveti nevoie de sfaturi de la mine! Cert este caci cu pagina mea la keyword-uri-le pe care le-am vrut am ajuns no 1! Pe google Austria caci altceva nu ma intereseaza!
Inseamna ca o sa am ce invata de la tine !
Ai putea sa ne spui si cuvintele cu ajutorul carora ai ajuns numarul unu ?
Partea ca sunt mai tampiti ca noi nu o cred. Daca ai ajuns pe pozitia 1 pentru anumite cuvinte, bravo tie! Dar ma indoiesc ca sunt cuvinte "comerciale".
Cat despre Adwords, e de obicei folosit pentru situri care vor sa vanda ceva, si mai ales pentru cuvinte unde concurenta la SERPS e uriasa.
Bine ai venit printre noi!
mai tampiti ca noi?
vreau sa o vad si pe asta...haha
Cel mai probabil a vrut sa scrie ca austriecii nu se pierd in amanunte neesentiale si siteurile lor sunt facute ca sa scoata bani , nu din ambitie ! :rolleyes:
In Romania nu e cine stie ce concurenta , si de aceea pana si paznicii de noapte ,( care inainte nu stiau decat sa joace solitaire ) , mai nou s-au apucat de SEO , asta si datorita faptului ca gradinarii , din cauza secetei , si-au facut siteuri pe internet in loc sa isi vada de gradinarit !
In tarile din fostul lagar capitalist , SEO se face pe bani grei , nu pe cativa lei , iar concurenta este uriasa !
sa inteleg ca stii despre ce vorbesti aici?
:))