Sunt Marius si sunt din Bacau/Iasi.
Sunt webdesigner si programator de peste 6 ani si sunt nou in "lumea SEO".
Sper sa ne ajutam unii pe altii! :)
Versiune printabilă
Sunt Marius si sunt din Bacau/Iasi.
Sunt webdesigner si programator de peste 6 ani si sunt nou in "lumea SEO".
Sper sa ne ajutam unii pe altii! :)
Salut si bine ai venit!
Bine ai venit
Bine ai venit Marius :)
Bun venit Marius !
Sandossu oriunde dau peste tine :)
merci baieti :)
Hello !
Web designer si nu cunosti o boaba de seo ? Curios.
Bun venit, si bafta la citit ...
Si mie mi se pare cam imposibil sa fi programator si respectiv webdesigner de 6 ani si sa nu cunosti SEO.
Bine ai venit Marius!
Dragos, omu zice ca e nou in lumea seo, nu ca e afon... Ce inseamna la tine baza? Un <h1> si un title la o ancora le inveti in prima ora de html, sau in 5 minute, cat iti ia sa citesti un tutorial bazic de seo, deci cred ca a trecut peste etapa asta.
Sunt de acord ca sunt multi pe aici care scriu pe un blog, detin o lista cu 300 directoare stiu sa puna un <h1>, <h2> si niste ancore si se cred experti in seo (i-am vazut pe unii chiar aplicand la joburi seo) altii, in acelasi timp fac seo de ani de zile, cu rezultate foarte bune si tot se cred incepatori...
Ceea ce nu ati inteles voi e modul cum se lucreaza intr-o companie mare cu zeci/sute de angajati (nu stiu daca e cazul si aici), unde programatorul (php, java sau alt limbaj) foarte bun pe acel limbaj primeste niste specificatii clare dupa care lucreaza si nu are nevoie sa stie si altceva. Partea SEO o face seo-istul, dandu-i programatorului exact mura in gura (h1 aici, titlu aici, asta aici). Sunt programatori care nici macar nu ajung sa vada aplicatia finala, ei cunosc doar componenta pe care au lucrat si atat.
Modul de lucru ca freelancer este total diferit de cel ca angajat intr-o companie mare. Ca freelancer tu-ti setezi si serverul, tu programezi, trantesti si un design, faci si seo, etc...
bun venit :)