ehe...
esti departe rau de tot.... :)
si.. nu stiu dar am oarece indoilei legat de sinceritatea ta :)
i have a feeling ...
Versiune printabilă
ehe...
esti departe rau de tot.... :)
si.. nu stiu dar am oarece indoilei legat de sinceritatea ta :)
i have a feeling ...