1st November 2010, 17:22
#7
3 out of 3 members found this post helpful.
Pe langa ce au zis altii aici si consider ok, ar trebui sa vezi lucrurile din punctul de vedere al unui vizitator.
La cautarea "ace de acupunctura" site este pe locul 4 la mine. Daca as fi interesat de asa ceva, as face ceea ce oricare alt vizitator ar face: as alege instinctiv primele 1-2 rezultate. Pe mine nu m-au satisfacut, acele nu sint produse pe care sa le poti comanda cu usurinta pe online. Ceea ce inseamna ca ptr mine, pe langa continut si pozitie, m-ar interesa si modul de livrare.
E inutil sa fii pe locul 1-2-3-4 daca nu ajuti vizitatorul sa iti genereze bani. Nu am vazut cateva elemente simple de conversie: Nr de telefon mare pentru comanda rapida, modalitati de livrare, costuri transport si elemente care sa dea incredere potentialului cumparator.
Multi nu cumpara ptr ca nu au incredere, se obisnuiesc sa se informeze online si apoi sa cumpere offline. De ce? Ptr ca nu ii ajutati sa cumpere online.
Asa ca daca vrei sa si vinzi, tine cont de lucrurile astea ...nu intotdeauna conteaza pozitia la o cautare ...volumul poate fi inutil concurentilor daca vizitatorii nu aleg sa cumpere.
Inca un lucru, mai mult ca sigur nisa e foarte mica. Asta inseamna ca ar trebui sa faci o analiza pe ceea ce se numeste demand generation. E posibil ca multi sa nu stie de solutia sau produsul tau, dar ei sa aiba o nevoie ce ar putea fi acoperita de ce ai tu. Identifica nevoia si promoveaza produsul acelor oameni cu nevoi. Nu e neaparat sa faci SEO, poti face PPC ca sa vezi pi
Daca veneai la IMTO ai fi avut ocazia sa vezi 3 studii de caz misto. Uite prezentarea.
Si legat de site-urile care apar si dispar la cautari, chill Google stie ce faci si tine cont de actiunile tale. Fluctuatiile de rezultate au rostul lor.
Krumel - apeleaza la serviciile oferite de mine prin formularul de pe blog.