Rezultate 1 la 5 din 5

Subiect: SEOmoz Search Engine Ranking Factors 2009

  1. #1
    Avatarul lui Cristina Andrei
    Cristina Andrei este deconectat Ambasador
    Reputatie:
    36
    Data înscrierii
    11th April 2008
    Locaţie
    Bucharest
    Vârstă
    43
    Posturi
    337
    Putere Rep
    36


    Implicit SEOmoz Search Engine Ranking Factors 2009

    Top Search Engine Ranking Factors de la SEOmoz, informatii adunate de la profesionistii in domeniu.

    Cred ca ar fi interesant sa dezbatem factorii punct cu punct, ce este nou, ce este radical schimbat, cu ce nu suntem de acord si ce este de facut in continuare.

  2. #2
    Avatarul lui raducutzzu
    raducutzzu este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    32
    Data înscrierii
    3rd September 2007
    Locaţie
    Bucuresti
    Posturi
    111
    Putere Rep
    32


    Implicit

    Ce mi se pare important si este mentionat atat in survey-ul celor de la seomoz cat si intr-unul din post-urile ale lui Matt Cutts: link-urile outbound influenteaza (si in) sens pozitiv ranking-ul.

    Matt: "In the same way that Google trusts sites less when they link to spammy sites or bad neighborhoods, parts of our system encourage links to good sites."

    Desi exista un consens absolut in industrie asupra efectelor negative pe care OBL-urile catre site-uri "ciudate" le au asupra site-urilor, am observat ca foarte putini credeau/cred in importanta OBL-urile catre site-uri/pagini relevante. Acum exista si "dovada" ca OBL-urile "bune" nu numai ca nu sunt un lucru negativ ("pierdem PR"...) dar ne si ajuta.

    Este si logic daca ne gandim putin. Telul Google este sa creeze un motor de cautare care sa "gandeasca" la fel ca oamenii sau, cel putin, sa intuiasca gandirea oamenilor. In lumea reala desi conteaza mai mult numarul de recomandari/link-uri pe care o persoana le primeste, sunt importante si recomandarile/link-urile pe care acea persoana le face. Sa luam cazul lui Bobby Voicu, de pilda, a carui notorietate in online se datoreaza nu atat de mult atributelor sale "tehnice" (parametrilor intrinseci, nu stiu cum sa explic mai clar) cat capacitatii sale de a fi un hub care pune in legatura oamenii care au nevoie de lucrul X cu oamenii care poseda lucrul X.

    La fel, un profesor universitar care recomanda studenti pentru angajare in diferite firme beneficiaza de o crestere a increderii managerilor in el cu fiecare recomandare buna pe care o face si pierde increderea respectiva daca recomanda studenti nepotriviti.

    Cred ca o data cu noua abordare a PR sculpting-ului de catre Google, importanta OBL-urilor bune o sa creasca dintr-un motiv foarte simplu: confruntati cu imposibilitatea de a mai controla fluxul PR-ului in site prin nofollow, webmaster-ii/seo-istii vor elimina/diminua link-urile oferite, incercand sa "pastreze PR-ul in house". Or, link-urile sunt baza motoarelor de cautare (in special in cazul Google) si cred ca Google nu va tolera un site care promoveaza un "internet inchis".

    Ganditi-va cine este mai apreciat in grupul vostru de prieteni: tipul care nu stie nimic despre nimeni, nu poate face nicio recomandare, poate sa poarte o discutie numai despre un anumit domeniu strict de activitate sau tipul cu care poti vorbi despre orice, are opinii pertinente, recomandari bune de produse, locuri, oameni etc.
    Scriu si citesc curiozitati si ascult Michael Jackson.

  3. #3
    Avatarul lui Cristina Andrei
    Cristina Andrei este deconectat Ambasador
    Reputatie:
    36
    Data înscrierii
    11th April 2008
    Locaţie
    Bucharest
    Vârstă
    43
    Posturi
    337
    Putere Rep
    36


    Implicit

    Citat Postat în original de raducutzzu Vezi Post
    Acum exista si "dovada" ca OBL-urile "bune" nu numai ca nu sunt un lucru negativ ("pierdem PR"...) dar ne si ajuta.
    [...]
    Cred ca o data cu noua abordare a PR sculpting-ului de catre Google, importanta OBL-urilor bune o sa creasca dintr-un motiv foarte simplu: confruntati cu imposibilitatea de a mai controla fluxul PR-ului in site prin nofollow, webmaster-ii/seo-istii vor elimina/diminua link-urile oferite, incercand sa "pastreze PR-ul in house". Or, link-urile sunt baza motoarelor de cautare (in special in cazul Google) si cred ca Google nu va tolera un site care promoveaza un "internet inchis".
    Nu se pierde din PageRank-ul unui site prin linkurile oferite altor site-uri (OBL-uri), doar se transfera o anumita cantitate de PR catre pagina respectiva, ca un vot de incredere. Deci poti da link catre orice site care ti se pare relevant pentru subiectul pe care il discuti la tine pe site, fara teama ca iti pierzi PR-ul.

    PageRank sculpting-ul era facut pentru a creste importanta anumitor pagini interne ale unui site, iar Google a vrut sa descurajeze aceasta practica.

    In rest, foarte de acord cu tine.

    Ce am observat eu nou in acest raport: scade importanta ALT-urilor (pentru imagini), revin h-urile in forta (tot auzeam ca n-ar mai avea asa de mare importanta), iar TrustRank-ul, linkurile si anchor textele sunt pe podium cand e vorba de search engine ranking factors.

  4. #4
    Avatarul lui raducutzzu
    raducutzzu este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    32
    Data înscrierii
    3rd September 2007
    Locaţie
    Bucuresti
    Posturi
    111
    Putere Rep
    32


    Implicit

    Citat Postat în original de Cathubodua Vezi Post
    Nu se pierde din PageRank-ul unui site prin linkurile oferite altor site-uri (OBL-uri), doar se transfera o anumita cantitate de PR catre pagina respectiva, ca un vot de incredere. Deci poti da link catre orice site care ti se pare relevant pentru subiectul pe care il discuti la tine pe site, fara teama ca iti pierzi PR-ul.
    Ce pusesem eu in ghilimele era o ironie la adresa celor care cred ca oferind link-uri scade TPR-ul dar continea si un adevar: "valoarea" unui link oferit este invers proportionala cu numarul de link-uri de pe pagina, de aici si ideea de pr sculpting.

    Sper ca nu crezi ca nu stiam ce e pr sculpting-ul mai ales ca am dat si un link catre un articol unde se vorbea despre asta (si se presupune ca l-am si citit ).
    Scriu si citesc curiozitati si ascult Michael Jackson.

  5. #5
    Avatarul lui Cristina Andrei
    Cristina Andrei este deconectat Ambasador
    Reputatie:
    36
    Data înscrierii
    11th April 2008
    Locaţie
    Bucharest
    Vârstă
    43
    Posturi
    337
    Putere Rep
    36


    Implicit

    Sorry, am inteles eu gresit si am oferit o explicatie.

Informații subiect

Utilizatori care navighează în acest subiect

Momentan este/sunt 1 utilizator(i) care navighează în acest subiect. (0 membrii și 1 vizitatori)

Thread-uri Similare

  1. Search Engine Battle :))
    De gabi.jguma în forumul Bar, lobby...
    Răspunsuri: 7
    Ultimul Post: 21st September 2008, 15:01
  2. Google Ranking Factors
    De Krumel în forumul Google
    Răspunsuri: 19
    Ultimul Post: 23rd May 2007, 13:36
  3. Răspunsuri: 17
    Ultimul Post: 3rd July 2006, 02:32
  4. Get Better Search Engine Rankings With Rss
    De Stelian în forumul Discutii generale privind optimizarea si motoarele de cautare
    Răspunsuri: 0
    Ultimul Post: 28th March 2006, 23:59
  5. Search Engine Ranking Factors
    De Danny-L în forumul Discutii generale privind optimizarea si motoarele de cautare
    Răspunsuri: 2
    Ultimul Post: 7th October 2005, 16:37

Permisiuni postare

  • Nu puteţi posta subiecte noi.
  • Nu puteţi răspunde la subiecte
  • Nu puteţi adăuga ataşamente
  • Nu puteţi modifica posturile proprii
  •