Salut. Mi-am schimbat telefonul recent și când conectez noul telefon la calculator se încarcă, dar nu văd conținutul telefonului și astfel nu pot transfera pozele în calculator. Știe cineva ce pot face?
Salut. Mi-am schimbat telefonul recent și când conectez noul telefon la calculator se încarcă, dar nu văd conținutul telefonului și astfel nu pot transfera pozele în calculator. Știe cineva ce pot face?
Android sau iOS?
Ofer servicii Social Media Marketing!. Articole contra cost Oferta generala, ro, fr si ru aici!
Salut! Problema pe care o descrii este destul de comună. Iată câțiva pași pentru a rezolva situația:
1. Activează modul corect de conectare pe telefon
Conectează telefonul la calculator cu cablul USB.
Pe telefon, ar trebui să apară o notificare care îți cere să alegi modul de conectare.
Selectează opțiunea Transfer de fișiere (MTP) sau File Transfer, nu doar Charging.
2. Verifică cablul USB
Unele cabluri sunt doar pentru încărcare, nu și pentru transfer de date. Asigură-te că folosești un cablu original sau unul compatibil pentru transfer de fișiere.
3. Activează debug-ul USB (opțional)
Accesează Setări > Despre telefon și apasă de 7 ori pe Număr versiune pentru a activa Opțiunile pentru dezvoltatori.
Mergi la Setări > Opțiuni pentru dezvoltatori și activează Debug USB.
4. Instalează driverele necesare
Dacă folosești Windows, telefonul ar trebui să instaleze automat driverele. Dacă nu, poți descărca driverele de pe site-ul producătorului telefonului (Samsung, Xiaomi, etc.).
Pe Mac, instalează aplicația Android File Transfer (dacă folosești un telefon Android).
5. Repornește dispozitivele
Uneori, o simplă repornire a telefonului și a calculatorului poate rezolva problema.
6. Testează alt port USB
Conectează telefonul la un alt port USB de pe calculator. Evită să folosești hub-uri USB, deoarece pot cauza probleme.
7. Verifică setările de securitate
Unele telefoane (mai ales cele recente) cer deblocarea ecranului înainte să permită accesul la fișiere. Asigură-te că telefonul este deblocat.
Dacă niciunul dintre acești pași nu funcționează, spune-mi ce tip de telefon și sistem de operare folosești (Android/iPhone și Windows/Mac), iar eu îți voi da instrucțiuni mai specifice.
Studiu de caz pentru un magazin online, FashionLand, Bld, Bulevardul Regele Mihai I 55, Baia Mare 430012
Momentan este/sunt 1 utilizator(i) care navighează în acest subiect. (0 membrii și 1 vizitatori)