Pagina 1 din 2 12 UltimulUltimul
Rezultate 1 la 10 din 11

Subiect: Cum măsuram oportunitatea unei campanii de newsletter?

  1. #1
    Avatarul lui Rapsodia
    Rapsodia este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    31
    Data înscrierii
    18th March 2013
    Locaţie
    Hungary + Chișinău + Câmpina
    Posturi
    2.724
    Putere Rep
    31


    Implicit Cum măsuram oportunitatea unei campanii de newsletter?

    Sa luam o campanie de newslatter cu 5 k subiecți. Din aceștia deschid email-ul X , dau unsubscribe Y si Z nu deschid email-ul. Cat ar trebui sa fie x, y, z ca sa merite campania? cat % ar trebui sa fie rata de click ca sa fie ok? Ma refer evident la rata de click pe link-urile din email!
    Ofer servicii Social Media Marketing!. Articole contra cost Oferta generala, ro, fr si ru aici!

  2. #2
    Avatarul lui haotik
    haotik este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    38
    Data înscrierii
    24th October 2006
    Locaţie
    Ploiesti
    Vârstă
    48
    Posturi
    1.332
    Putere Rep
    38


    1 out of 1 members found this post helpful.

    Implicit

    Daca vinzi carti si castigi 3 lei profit la o carte cred ca trebuie sa fie cateva sute care dau click ca sa si cumpere ca sa merite campania. Daca vinzi masini, probabil ca merita si daca cumpara doar unul.

    2. Incearca sa faci un landing page nu sa-i duci direct pe site, cica e mai eficient in campaniile de e-mail marketing, eu unul nu prea am incredere in ele si le condider spam.

  3. #3
    Avatarul lui Rapsodia
    Rapsodia este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    31
    Data înscrierii
    18th March 2013
    Locaţie
    Hungary + Chișinău + Câmpina
    Posturi
    2.724
    Putere Rep
    31


    Implicit

    Citat Postat în original de haotik Vezi Post

    2. Incearca sa faci un landing page nu sa-i duci direct pe site, cica e mai eficient in campaniile de e-mail marketing, eu unul nu prea am incredere in ele si le condider spam.
    Eu voiam sa stiu cum vede lumea eficenta. Dupa mine daca incerici email marketing nu poti lua in calcul doar impactul imediat. Daca este facut cu cap, ramane brand-ul, mi se pare mai corect sa judeci dupa cate au fost deschise, nu dupa click-uri. Asa e ca si cum ma pui sa dau plinate pe strada, lumea le ia acasa - deci nu le arunca, dar nu vine a doua zi sa cumpere. Consideri ca nu ai avut succes in campanie?
    Ofer servicii Social Media Marketing!. Articole contra cost Oferta generala, ro, fr si ru aici!

  4. #4
    Avatarul lui haotik
    haotik este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    38
    Data înscrierii
    24th October 2006
    Locaţie
    Ploiesti
    Vârstă
    48
    Posturi
    1.332
    Putere Rep
    38


    Implicit

    E mai complicat de atat. Depinde de ce obiective ai, desi mail marketingul e directionat catre vanzari si nu catre branding. Daca vrei branding, blogurile sunt un instrument bun.

  5. #5
    Avatarul lui Rapsodia
    Rapsodia este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    31
    Data înscrierii
    18th March 2013
    Locaţie
    Hungary + Chișinău + Câmpina
    Posturi
    2.724
    Putere Rep
    31


    Implicit

    Dragos, eu voiam sa stiu cum se cuantifica efectul, ca strategia e una, e ca la reclamele adsense, vizitatori x, click y, iar CTR-ul e mic de obicei, in functie de cat de mult vrea omul sa stie despre ce vinzi tu. Deci in concluzie voiam o parere despre cifre, nu altceva, ca sa poti estima o oferta. Iti livrez oferta la atatia potentiali clienti, ce platesti si ce te astepti sa primesti.
    Ofer servicii Social Media Marketing!. Articole contra cost Oferta generala, ro, fr si ru aici!

  6. #6
    Avatarul lui Bela
    Bela este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    19
    Data înscrierii
    23rd May 2015
    Posturi
    198
    Putere Rep
    19


    3 out of 3 members found this post helpful.

    Implicit

    Intrebarea este foarte vaga pentru ca nu sunt definite foarte multe variabile: 1) Cum a fost obtinuta lista? 2) In ce sunt interesati recipientii? 3) Care este scopul campaniei?

    Sa masori "oportunitatea" unei campanii in ce sens?
    Efectul cuantificat se reflecta prin rezultatul monetar.
    Rata de deschidere, CTR si rata de dezabonare iti va indica cat de targetata este lista, cat de bun este subiectul mesajului sau interesul listei pentru mesajul respectiv.
    In urma unui A/B test se pot imbunatatii acesti metrici daca se intervine segmentat pe fiecare parte a mesajului.
    Statistica AdSense e similara dar nu e acelasi lucru - in acest caz exista un control asupra continutului, informatiile sunt mai detaliate (sau cel putin e de dorit acest lucru).

    E mult de povestit...

    Lista a fost obtinuta prin "aboneaza-te la newsletter", "descarca e-bookul gratuit", "primeste un cupon de reducere in valoare de 50 lei", sau este o lista de clienti care deja au cumparat un produs?

    Daca se doreste vanzarea unui produs/serviciu, problema e foarte simpla: s-au facut vanzari? Da/Nu

    In cazul in care se doreste obtinerea de lead-uri noi (sau vanzari) ("iti livrez oferta la atatia potentiali clienti"), problema e mai complicata.
    Totul depinde de cum au ajuns abonatii pe lista.

    Deobicei se practica (sau se practica) varianta vizite pe link.
    Poate ca lista ta e de 5000, dar poti trimite blast-uri de cate 500 de mesaje. Scopul este ca recipientul sa viziteze link-ul din mesaj.
    E.g.
    Sa zicem ca as fi interesat sa imi livrezi 1000 de click-uri pe un link din lista ta (pentru ca avem nise apropiate)
    Tu ceri 0.3 USD/click (sau chiar 1USD) ca doar e lista ta de cumparatori (pe astia i-as numi "potentiali", restul sunt "gura casca").
    "Pentru inceput vreau 100 de clickuri pe link-ul x la jumatate de pret; daca imi convine mai cumpar."
    Acesta mostra de 100 de click-uri imi va indica daca lista ta se potriveste nisei mele.
    Scopul meu initial nu e sa-mi vand produsul (pe care il dau la 3USD), ci sa vad daca clientii tai sunt si ai mei, eventual sa "iau" o parte din ei (sau sa fie clienti comuni).
    Pentru ca cine cumpara odata, cumpara si a doua oara.
    Si a treia oara.
    Si a patra....


    P.S. Daca cineva iti da comision 100% din vanzarea unui produs afiliat, urmareste exact lucrul de mai sus.
    Ultima modificare făcută de Bela; 15th December 2016 la 13:26.
    Busy

  7. #7
    Avatarul lui Rapsodia
    Rapsodia este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    31
    Data înscrierii
    18th March 2013
    Locaţie
    Hungary + Chișinău + Câmpina
    Posturi
    2.724
    Putere Rep
    31


    Implicit

    In cazul in care se doreste obtinerea de lead-uri noi (sau vanzari) ("iti livrez oferta la atatia potentiali clienti"), problema e mai complicata.
    Totul depinde de cum au ajuns abonatii pe lista.
    Lista e stransa de pe diverse site-uri prin abonare. Partea grea vine de la faptul ca nu sunt nisati, deci e ca la dat fluturasi pe strada . Din punctul meu de vedere pot sa garantez un numar de email-uri descise, un numar de click pe oferta, dar efectiv vanzari directe e greu - mai ales daca nu se vinde ceva "de nerefuzat" .

    Mersi pentru sfaturi. La varinta nisati stiu cum sa calculez, sau mai corect spus stiu sa estimez.
    Ofer servicii Social Media Marketing!. Articole contra cost Oferta generala, ro, fr si ru aici!

  8. #8
    Avatarul lui Bela
    Bela este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    19
    Data înscrierii
    23rd May 2015
    Posturi
    198
    Putere Rep
    19


    Implicit

    Citat Postat în original de Rapsodia Vezi Post
    Din punctul meu de vedere pot sa garantez un numar de email-uri descise, un numar de click pe oferta, dar efectiv vanzari directe e greu - mai ales daca nu se vinde ceva "de nerefuzat" .
    Vanzarile din click nu depind de tine; deobicei cel care cumpara iti scrie si mesajul pe care il trimiti.
    Daca eu trimit un mail ca vand un BMW din 2015 la 3000 EUR, iar landing page-ul vinde mulinete, evident ca o sa fie open rate si click-uri mari cu vanzari 0.

    Eu as segmenta lista sa vad cine in ce nisa se incadreaza: o lista mixa e e pierdere de timp.
    Si bani.
    Busy

  9. #9
    Avatarul lui Rapsodia
    Rapsodia este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    31
    Data înscrierii
    18th March 2013
    Locaţie
    Hungary + Chișinău + Câmpina
    Posturi
    2.724
    Putere Rep
    31


    1 out of 1 members found this post helpful.

    Implicit

    Citat Postat în original de Bela Vezi Post

    Eu as segmenta lista sa vad cine in ce nisa se incadreaza: o lista mixa e e pierdere de timp.
    Si bani.
    Si eu am impresia ca e cam pierdere de timp si bani sa trimiti mesaje aleator, doar doar se prinde ceva in plasa. De aia am si intrebat, evident ca primesti textul de la client si discutam de landing page corect.

    PS: cam la fel este cred si cu postarile pe FB, degeaba vad 100.000 postarea, 1000 dau click de curiozitate si vanzari zero ... dar asta e!
    Ofer servicii Social Media Marketing!. Articole contra cost Oferta generala, ro, fr si ru aici!

  10. #10
    Avatarul lui Dan
    Dan
    Dan este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    109
    Data înscrierii
    17th November 2004
    Locaţie
    Cluj
    Posturi
    3.358
    Putere Rep
    109


    Implicit

    In MailChimp ai ceva indicatori, numiti "industry average" ca sa stii cum se pozitioneaza newsletterul tau fata de media ta si fata de media din industrie. De exemplu la eCommerce eu am asa:

    Imagini atașate Imagini atașate

Pagina 1 din 2 12 UltimulUltimul

Informații subiect

Utilizatori care navighează în acest subiect

Momentan este/sunt 1 utilizator(i) care navighează în acest subiect. (0 membrii și 1 vizitatori)

Thread-uri Similare

  1. campanii de publicitate fb
    De cris în forumul Discutii Social Media
    Răspunsuri: 8
    Ultimul Post: 28th February 2015, 15:13
  2. Solutie impotriva unei campanii de spam linkuri
    De deadworldisee în forumul SPAM made in .RO
    Răspunsuri: 0
    Ultimul Post: 22nd December 2013, 08:50
  3. Campanii,COM
    De iSKY în forumul Domenii
    Răspunsuri: 0
    Ultimul Post: 1st July 2012, 15:31
  4. Răspunsuri: 5
    Ultimul Post: 12th January 2012, 12:44
  5. Tracking La Campanii
    De Marius Mailat în forumul Discutii generale privind optimizarea si motoarele de cautare
    Răspunsuri: 5
    Ultimul Post: 17th May 2006, 12:22

Permisiuni postare

  • Nu puteţi posta subiecte noi.
  • Nu puteţi răspunde la subiecte
  • Nu puteţi adăuga ataşamente
  • Nu puteţi modifica posturile proprii
  •