14th December 2016, 19:10
#2
1 out of 1 members found this post helpful.
Daca vinzi carti si castigi 3 lei profit la o carte cred ca trebuie sa fie cateva sute care dau click ca sa si cumpere ca sa merite campania. Daca vinzi masini, probabil ca merita si daca cumpara doar unul.
2. Incearca sa faci un landing page nu sa-i duci direct pe site, cica e mai eficient in campaniile de e-mail marketing, eu unul nu prea am incredere in ele si le condider spam.
15th December 2016, 13:20
#6
3 out of 3 members found this post helpful.
Intrebarea este foarte vaga pentru ca nu sunt definite foarte multe variabile: 1) Cum a fost obtinuta lista? 2) In ce sunt interesati recipientii? 3) Care este scopul campaniei?
Sa masori "oportunitatea" unei campanii in ce sens?
Efectul cuantificat se reflecta prin rezultatul monetar.
Rata de deschidere, CTR si rata de dezabonare iti va indica cat de targetata este lista, cat de bun este subiectul mesajului sau interesul listei pentru mesajul respectiv.
In urma unui A/B test se pot imbunatatii acesti metrici daca se intervine segmentat pe fiecare parte a mesajului.
Statistica AdSense e similara dar nu e acelasi lucru - in acest caz exista un control asupra continutului, informatiile sunt mai detaliate (sau cel putin e de dorit acest lucru).
E mult de povestit...
Lista a fost obtinuta prin "aboneaza-te la newsletter", "descarca e-bookul gratuit", "primeste un cupon de reducere in valoare de 50 lei", sau este o lista de clienti care deja au cumparat un produs?
Daca se doreste vanzarea unui produs/serviciu, problema e foarte simpla: s-au facut vanzari? Da/Nu
In cazul in care se doreste obtinerea de lead-uri noi (sau vanzari) ("iti livrez oferta la atatia potentiali clienti"), problema e mai complicata.
Totul depinde de cum au ajuns abonatii pe lista.
Deobicei se practica (sau se practica) varianta vizite pe link.
Poate ca lista ta e de 5000, dar poti trimite blast-uri de cate 500 de mesaje. Scopul este ca recipientul sa viziteze link-ul din mesaj.
E.g.
Sa zicem ca as fi interesat sa imi livrezi 1000 de click-uri pe un link din lista ta (pentru ca avem nise apropiate)
Tu ceri 0.3 USD/click (sau chiar 1USD) ca doar e lista ta de cumparatori (pe astia i-as numi "potentiali", restul sunt "gura casca").
"Pentru inceput vreau 100 de clickuri pe link-ul x la jumatate de pret; daca imi convine mai cumpar."
Acesta mostra de 100 de click-uri imi va indica daca lista ta se potriveste nisei mele.
Scopul meu initial nu e sa-mi vand produsul (pe care il dau la 3USD), ci sa vad daca clientii tai sunt si ai mei, eventual sa "iau" o parte din ei (sau sa fie clienti comuni).
Pentru ca cine cumpara odata, cumpara si a doua oara.
Si a treia oara.
Si a patra....

P.S. Daca cineva iti da comision 100% din vanzarea unui produs afiliat, urmareste exact lucrul de mai sus.
Ultima modificare făcută de Bela; 15th December 2016 la 13:26.
Busy
17th December 2016, 17:47
#9
1 out of 1 members found this post helpful.

Postat în original de
Bela
Eu as segmenta lista sa vad cine in ce nisa se incadreaza: o lista mixa e e pierdere de timp.
Si bani.
Si eu am impresia ca e cam pierdere de timp si bani sa trimiti mesaje aleator, doar doar se prinde ceva in plasa. De aia am si intrebat, evident ca primesti textul de la client si discutam de landing page corect.
PS: cam la fel este cred si cu postarile pe FB, degeaba vad 100.000 postarea, 1000 dau click de curiozitate si vanzari zero ... dar asta e!