Salutare colegi,
aveti putin timp sa ma ajutati cu niste impresii SEO obiective pentru muranos.ro
Multumesc anticipat
Salutare colegi,
aveti putin timp sa ma ajutati cu niste impresii SEO obiective pentru muranos.ro
Multumesc anticipat
Scoate "daca" din meta descriere (chiar daca Google n-are retina, au vizitatorii).
In home as fi pus mai putin text pe <h2>.
La articole din ce an vazut parca ar fi necesar <title> mai scurt si un <h1> mai cuprinzator.
Pe categorii ai titluri si meta descrieri cam scurte, nu ai <h2>.
Din punct de vedere al conversiei as testa urmatoarele:
1. Nu l-as numi magazin de bijuterii cu toate ca vinzi bijuterii
Vizitatorul tau cauta cadouri, dupa cum spune si testimonialul respectiv chiar asta se vinde pe site dupa cum reiese si din sectiunea "Despre noi".
2. Revenind la testimonial: nu este vizibil pe prima pagina (cel putin nu de pe telefonul mobil).
Magazinul livreaza rapid cadouri ideale "pt sotie".
Adica ai mai multi cumparatori barbati?
Arata-le beneficiile.
Livrare rapida.
Impachetare speciala.
Funda rosie.
Garda prezidentiala... Cu drone... Curier rapid...
Pe prima pagina.
Si la fiecare produs.
3. As implementa un pop up dupa 30 secunde, care sa ofere prin mail voucherul cadou impreuna cu o lista de idei (aka produse) ideale pt cadouri. Lista de mailuri formata va fi lista de potentiali, cei care sunt interesati, potentiali pe care ii ofertezi cu produse specifice intr-un autoresponder. Noutatile in newsletter nu isi au rostul.
Sau se poate face exit pop-up, pe acelasi principiu.
Sau amandoua, dar cu oferte diferite.
4. Blog pt link-uri interne (am mai spus asta undeva, parca).
In functie de rezultate adaptezi in continuare.
Succes
Parerea mea, de amator, e ca imitatiile nu au succes, am vazut atatea emag-uri ca m-am saturat, am amici cu magazine care aduc fidel cu unele celebre ... dar, numai seamana, comenzi spre 0. Recomand sa pleci de la propriile idei, sa documentezi atent magazinele de succes din nisa ta, sa iti creezi propriul stil de prezentare si sa vii cu ceva in plus. Pe sevensins arata bine, este un magazin vechi cu clienti formati, sa schimbi un text si cateva bannere nu iti garanteaza nimic.
@Mishu
mersi pentru sfaturi, o sa tin cont de sugestii
@ Bela,
foarte bune sugestiile tale, trebuie neaparat sa implementez un exit pop-up, stiu ca sunt agasante uneori, dar la final nu cred ca mai deranjeaza, ba chiar imi poate aduce niste adrese de e-mail pe care sa le strang si sa le adaug la lista actuala pentru newsletter; mersi pentru sugestiile pe partea de frontend
@Veromon
nu incerc sa copiez pe nimeni, iar asemanarea cu sevensins .ro nu este intamplatoare, pentru ca platforma este de la ei (while1.ro) ... iar in spate suntem aceeasi oameni care muncim si ne ajutam reciproc
anyway ... dupa ce am desenat grafica vreo 5 ani pentru Online, mi-am dat seama ca in primul rand conteaza:
- functionalitatea unui magazin (meniuri simple si eficiente, categorii si subcategorii intuitive, filtre),
- apoi conteaza sa ai poze bune la produse + descrieri din care clientul sa vada clar produsul si sa stie la ce sa se astepte,
- apoi conteaza pretul precum si ofertele din site, indiferent cum i le servesti clientului ca este vorba de text sau banner; iti garantez ca daca ai cel mai mic pret de pe piata si oferi o modalitate rapida clientului de a lansa comanda ( maxim 2-3 click-uri) o sa vinzi incat nu o sa faci fata comenzilor
ceea ce vreau sa-ti spun este ca nu conteaza atat de mult layoutul si originalitatea, daca nu sunt respectate regulile de baza adica cele de mai sus enumerate
si eu am vazut zeci de magazine "originale" dar foarte prost implementate, incat pana ajungeai sa trimiti o comanda te apucau toti nervii sau altele care se incarcau greu de la atatea briz-briz-uri desenate, basta mai apareau si bannere pop-up si nu putea sa le inchizi ca butonul x cam invizibil
si sa nu mai vorbim si de variantele de Mobile unde 70-80% din magazinele actuale stau foaaarte prost sau nu au o astfel de versiune, sau nu au layout responsive pe diverse ecrane de mobil, tableta, landscape sau portrait
asadar nu te uita numai la o mica parte dintr-un tablou, ca devii subiectiv .... si uiti ca tinta finala sunt conversiile si nu expozitiile de arta
iar pentru conversii, ai nevoie de SEO cat mai bun si cat mai corect, deci iata pentru ce am deschis aceasta discutie si in continuare sunt deschis si la alte sfaturi
Ultima modificare făcută de stefanutz30; 6th June 2016 la 01:31.
Onpage, la rapid asa, as recomanda urmatoarele (probabil sunt mai multe de facut, astea mi-au sarit in ochi):
1)Scoate Headingurile H3 (si H4) care formateaza filtrele and stuff si pune-le pe produse (h4-ul). Foloseste H2 si H3 in descrierea categoriei. Tot pe categorie adauga minim 300 de cuvinte (ideal 500+). Ar fi minunat daca poti adauga inca un block de content suplimentar undeva sub produse, pentru a sparge in doua descrierea categoriei (astfel incat vizitatorul sa nu trebuiasca sa dea scroll pentru a vizualiza produsele). Asigura o densitate optima a keywordului principal. Am luat la intamplare o categorie si ai o densitate de 0.3 pe keywordul principal.
2)In pagina de produs ar trebui sa afisezi produse related, nu ultimele noutati.
3)Pune atribut Alt imaginilor (numai pe prima pagina ai vreo 7 imagini fara acest atribut)
Offpage:
1) Linkurile din comentarii pe bloguri ar fi bine sa le eviti (le poti folosi cel mult pentru diversificare)
2) Nu-ti face un obicei din a url-ul in paginile de profil pe forumuri (decat la fel, cel mult pentru diversificare)
Daca te pot ajuta cu un sfat sau daca doresti o oferta de optimizare pentru siteul tau, da-mi un mesaj!
Mersi Robert, o sa incerc sa aduc aceste schimbari in site
nu inteleg la ce te-ai referit la punctul 2. "In pagina de produs ar trebui sa afisezi produse related, nu ultimele noutati"
Stefan, in pagina de produs ar trebui sa afisezi produse asemanatoare, din aceeasi categorie.
De exemplu am intrat sa vad un pandantiv. Jos, ar fi indicat sa imi afisezi tot pandantive, ca nu ma intereseaza ramele foto Tine ce e drept, mai mult de user experience decat de SEO.
Daca te pot ajuta cu un sfat sau daca doresti o oferta de optimizare pentru siteul tau, da-mi un mesaj!
Aprob tot ce spune Robert mai sus, dar, incearca sa pui si no follow pe anumite linkuri din footer.
Exemplu:
Autentificare
Am uitat parola
Urmarire expeditie (AWB)
Termeni si conditii, etc
Scriu pe blogul personal si administrez un blog cu reduceri pentru utilizatorii cumparatori din Romania
@ robert
spuneai mai sus "Asigura o densitate optima a keywordului principal. Am luat la intamplare o categorie si ai o densitate de 0.3 pe keywordul principal. "
as vrea sa te intreb cum ar trebui sa fie densitatea ideal pe un keyword ?
sincer sa fiu mi-e frica sa ma repet cu un keyword de 30 de ori intr-o categorie ... si de multe ori prefer sa nu mai pun nimic ... ca sa nu fiu sanctionat negativ
gresesc ?
mai concret, daca in categoria Coliere am 114 coliere si le pun la toate kw "colier" voi fi penalizat ?
Ultima modificare făcută de stefanutz30; 30th June 2016 la 16:11.
Momentan este/sunt 1 utilizator(i) care navighează în acest subiect. (0 membrii și 1 vizitatori)