-
Pretul depinde mult si de felul in care e scrisa aplicatia. Aplicatiile care sunt facute de tip browser (amintea cineva mai sus) si care practic afiseaza doar continut web sunt ieftine. Aplicatiile astea cam lasa de dorit, toata lumea da rating foarte mic la ele in store-uri. Vorba aia, lucru ieftin... aici se cam aplica.
Si mai sunt aplicatiile care sunt scrise (codate) nativ si orice functionalitate e direct din aplicatie, arata ca un program profesional. Aici preturile sunt mari... in functie de ce pretentii ai de la aplicatie. Conteaza si cine ti-o scrie normal, unii cer mai mult altii mai putin. Romanii cer bani mai putin e drept. Poti cauta si pe site-uri gen freelancer[punct]com unde sunt multi coderi si concurenta intre programatori e mare. Automat aici poti obtine un pret mult mai bun si sunt si programatori romani.
Bafta.
-
Salutare,
O estimare de pret obiectiva nu poate fi facuta decat daca sunt discutate in amanunt eventualele functionalitati ale aplicatiei.
Eu lucrez cu 2 programatori care dezvolta aplicatii pentru terminale mobile (iOS, Android si Windows Phone) si va pot ajuta cu estimari corecte si oferte personalizate pentru orice aplicatie va intereseaza.
Ca si portofoliu au dezvoltat aplicatii in domeniul: Auto, Comert online, Turism, Taximetrie, Media, Diverstisment etc.
Pentru orice fel de detalii si informatii va pot raspunde pe PM sau pe adresa de email marian@iasivezi.com
Numai bine,
-
Am gasit si eu cativa, dar preturile erau din 4 cifre. Avand in vedere ca mie imi tre ceva simplu, mi se pare enorm.
Dar pe cineva care ar fi de acord cu x% dn vanzari, stiti?
-
Procent din vanzari putin probabil, costul de promovare a aplicatiei e mult mai mare decat costul de dezvoltare, iar daca asta nu ti-l permiti, ce faci mai departe.
-
Pai as promova aplicatia pe site-ul meu (250.000 unici - 30% mobil) si/sau as mai putea lua ceva publicitate pe site-uri de profil.