28 out of 31 members found this post helpful.
Cei mai simpli pași pentru a ajunge in prima pagina Google / cum anulezi penalizarile
Wow, mi s-a aprobat contul seopedia după un car de ani
Nu prea înțeleg eu de ce toată lumea este așa de amețită de când au survenit modificările produse de Panda și Pinguin, când tot ce contează pentru o poziționare bună sunt anumite reguli simple și niște pași ușor de urmat.
Regula nr. 1:
Nu folosiți coduri javascript de la Google. Asta include mai ales Google Analytics. Eu personal nu folosesc nici Google Webmaster Tools. Orice confirmare din partea voastră că sunteți interesați de traficul venit din Google vă poate dărâma pozițiile în SERP, uneori fără motiv. Tutorialul meu nu va funcționa dacă nu respectați această regulă. Am testat, am văzut pe pielea mea de câteva ori ce înseamnă să-i oferi lui G toate datele tale despre trafic. Niciodată nu a ieșit bine.
Regula nr. 2:
Nu considerați algoritmii noi ca fiind ceva revoluționar. Ultimul update este de fapt o revenire la algoritmii de acum câțiva ani, singurele diferențe importante fiind structura site-ului vostru și necesitatea contentului unic și stufos.
Regula nr. 3:
Evitați directoarele și backlink-urile din comentarii pe bloguri. Au fost bune. Acum sunt rahaturi.
Regula nr. 4:
Nu hostați pe același ip mai mult de 3 domenii web care promovează aceeași nișă. Valabil și pentru datele de înregistrare ce apar la whois. Domeniile .ro sunt by default protejate de sistemul de privacy al rotld. În cazul celorlalte domenii apelați cu încredere la serviciile ce ascund datele de înregistrare ale domeniului dar, trebuie să faceți asta de la bun început, nu la o săptămână de când ați cumpărat domeniul.
Regula nr. 5:
Întotdeauna trebuie să păstrați controlul asupra backlinkurilor.
Regula nr. 6:
Renunțați la tag-uri (WP), sau măcar setați tag-urile cu noindex. Sunt inutile dacă aveți o structură a site-ului bine definită, dar în schimb vă pot aduce penalizări grupa mare.
Regula nr. 7:
Niciodată nu linkați între ele site-uri din aceeași nișă cu aceleași informații la whois și hostate pe același ip.
Regula nr. 8:
Structura default a cms-urilor utilizate de milioane de site-uri vă va trage în jos. Modificați pe cât de mult posibil structura site-ului vostru dacă folosiți un cms ca wp, joomla etc.
Regula nr. 9:
Paginile duplicate sau rezultatele care duc către pagini fără content sunt cele mai întâlnite motive de penalizare.
Regula nr. 10:
Mâncați sănătos și nu mai folosiți bold pe cuvintele cheie din paginile voastre
Cum să scapi de penalizări și să rankezi din nou pe prima pagină
- Dacă modelul de afaceri vă permite asta, ștergeți efectiv tot contentul de pe internet. Soluția mea se aplică în special microsite-urilor folosite la afilieri.
- Setați domeniul cu ns-uri care duc către... nicăieri.
- După 6-7 luni puneți backup-ul la loc, având grijă să schimbați de dinainte conținutul dubios (titlurile, url-urile etc) și mai ales schimbați total structura site-ului.
- Dacă ați făcut backlinking excesiv ștergeți linkurile cu probleme de pe acele domenii, dar asta înainte cu câteva zile de a porni din nou domeniul penalizat, nu cu câteva luni înainte. Nu știu cum stă treaba cu disavow tool, dar din instinct nu aș recomanda să confirmați faptul că ați abuzat de backlinks.
- Dacă site-ul a fost bine văzut de Google înainte de penalizare atunci va ranka #1 pe cuvintele cheie dorite încă din primele zile.
- După maxim o săptămână de la noul #1 în ranking, domeniul va ajunge pe paginile 3-4 pe acele cuvinte cheie pentru că ați schimbat structura site-ului. Nu e panică. Adăugați 2 backlinkuri de calitate cu anchor în context și lăsați-l așa. În maxim 2 luni de zile va ocupa iar un loc pe prima pagină și va rămâne înțepenit acolo pe termen lung atâta timp cât nu faceți prostia să repetați greșelile din trecut.
- Testat pe diferite domenii penalizate. Unul dintre ele nu mai apărea în google nici măcar la cautarea cu site:numedomeniu.tld
Cum să ajungi pe prima pagină:
Știați că nu există rețeta perfectă? V-ați înșelat
- Fiți siguri că domeniul vostru este indexat de Google și are deja primul backlink (vezi mai jos detaliile).
- Căutați voi înșivă pe cuvantul cheie + domeniul sau brandul vostru. Faceți asta doar după ce ați șters tot conținutul din browser (cookies etc). Căutarea trebuie să vă afișeze domeniul vostru ca fiind primul rezultat organic.
- Folosiți acea căutare ca și link pe care îl puteți promova, dar sub forma google.TLD/#sclient=psy-ab&q=KEYWORD+DORIT+DE+VOI+AICI+NUMEDOMENIU (cu http în față desigur, tld-ul google contează în funcție de țara pe care o targetați). E problema voastră cum promovați linkul. Nu trebuie sa fie iframe (oricum Google nu se va încărca în iframe), ci link de căutare vizibil, care să îi aducă măcar 10 click-uri pe zi domeniului vostru, din minim 300 de accesări ale paginii cu căutarea.
- Faptul că această căutare are referrer este irelevant pentru Google.
- Repetați procedeul o săptămână, zi de zi.
- Începeți să adăugați treptat backlinks do follow. Nu folosiți directoare sau linkuri în comentarii.
Link building:
- Primul backlink pe care îl adăugați este foarte important. Structura lui trebuie să fie așa: anchor pe kw principal, totul în context, folosind limba în care este scris site-ul pe care puneți linkul. Nu sitewide! Linkul aflat sub anchor trebuie să fie parte integrată a unui text de minim 100 caractere. Site-ul trebuie să aibă un pr egal sau mai mare de 5. Eu folosesc doar pr 6-7 pentru primul link, mereu fiind vorba de link pus exact pe pagina cu acel page rank (de multe ori pe index). La un link pe un domeniu cu pr 6-7 adăugați title="kw principal" rel="me", dar folosiți-l doar la backlink-urile de pe acel domeniu. E ca să zicem așa one time only tag. Acel rel="me" contează mai mult decât vă puteți imagina chiar dacă majoritatea spun că nu. Știu ce înseamnă acel tag și că nu ar trebui să conteze, dar contează foarte mult. Dacă site-ul pe care puneți link e în engleză atunci textul vostru va trebui să fie și el scris în aceeași limbă chiar dacă anchor-ul și title sunt în română.
- După o săptămână adăugați alte backlink-uri. Maxim 2 pe zi, maxim 10 în total. Eu nu am mai folosit 10 backlinkuri de foarte mult timp și îmi fac treaba cu maxim 5-6. O parte din backlinkuri pot fi ascunse (da, știu e black seo bla bla bla), atâta timp cât dețineți control asupra linkurilor și le puteți scoate sau modifica când vă poftește inima.
- Jumătate din linkuri nu trebuie să fie pe anchor ci pe brand. Exemplu de backlink pe brand la kw "mazare": Daca doresti sa mananci sanatos atunci mazarea e alimentul cel mai bun pentru tine. Cu un singur borcan de mazare al firmei
AICILINKcuANCHORcuNUMELEBRANDULUI (sau al site-ului), poti adauga un necesar de vitamine bla bla bla bla bla bla. Bla bla bla mazare bla bla bla text de umplutură bla bla bla.
Brand în cazul de față este considerat cuvântul folosit în căutarea pe care ați promovat-o timp de o săptămână.
- Metoda aduce rezultate în aproximativ 90 de zile. Pentru mai multe kw va trebui să vă dați singuri seama ce tactică să aplicați fără a fi penalizați, dar baza rămâne aceeași.
- Penalizările vin doar în urma verificărilor ce au loc undeva între orele 20:00 și 07:00. Este un hint pentru cei care vor face legătura între toate cele spuse de mine mai sus și această informație.
- De ce trebuie să folosiți acele căutări forțate pe Google? Google iubește viralele. Căutările personalizate fac parte din procesul viralizării. Voi veți forța asocierea domeniului cu cuvântul cheie și algoritmul va trata căutările ca fiind parte a unui eveniment viral. Un backlink venit de pe un site cu pr de la 6 în sus, ce are la anchor și rel="me" vă dă un boost și mai mare.
Testat pe mai multe nișe. Testat pe keywords ce returnează zeci de milioane de rezultate. Inclusiv gambling, inclusiv adult. Rezultate foarte bune ce se mențin și cresc de peste un an, mai puțin pe adult unde m-am folosit de o structură a site-ului bine pusă la punct, dar nu am pus nici măcar un backlink și după 7 luni am scăzut de la câteva mii de unici pe zi (uk, us, Canada, Australia), la 70 . Pe .ro rezultatele sunt extrem de bune și rapide. Worldwide este muncă mai multă și necesită minore schimbări de tactică la o competiție foarte mare. Când o să am destul timp să mă bat cu cea mai împuțită concurență SEO o să fac teste pe nișa de imobiliare din state, folosind niște pași asemănători, dar alte metode mai dificile.
Sfat: Cine a știut să profite de Google în urmă cu 4 ani ar trebui să testeze din nou o parte din vechile metode. Va rămâne surprins.
Dacă aveți întrebări vă stau la dispoziție. Nu sunt dispus să fiu plătit pentru servicii seo. Nu vând linkuri și nici voi nu cred că v-ați dori să cumpărați linkuri de la mine. Evitați să îmi trimiteți asemenea mesaje private. Prefer ca orice discuție despre subiectul în cauză să aibă loc aici.
Ultima modificare făcută de CDK; 28th June 2013 la 21:41.
6 out of 6 members found this post helpful.
Prostii... nici nu are rost sa citesc mai mult
Nu folosiți coduri javascript de la Google. Asta include mai ales Google Analytics. Eu personal nu folosesc nici Google Webmaster Tools. Orice confirmare din partea voastră că sunteți interesați de traficul venit din Google vă poate dărâma pozițiile în
SERP, uneori fără motiv
.
░▒▓█▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀█▓▒░
1 out of 1 members found this post helpful.
Atunci nu citi. Contrazici o chestie extrem de logică.
3 out of 3 members found this post helpful.
Peste tot vad, testat,testat,testat, ok, arata si o dovada la oameni ca nu vorbesti prosti, dupa ce ai scris mai sus iti permiti, vreau sa vad un site promovat de tine.