UPDATE. Revin cu datele cand informatia e oficiala 100%. :)
Versiune printabilă
UPDATE. Revin cu datele cand informatia e oficiala 100%. :)
Oricum, din tot ce am citit legat de subiect - aici e trist daca au matrasit datele - este faptul ca nu au trafic organic, majoritatea fiind de fapt de pe FB - asta referitor la click bite - ca doar nu cauta cineva senzational, etc. Am o nelamurire totusi, de cate ori musca la astfel de titluri acelasi cititor? Intreb pentru ca evident nu poti judeca publicul dupa propriul comportament.
Nu cred ca traficul e din Facebook. Au 2-3 like-uri / shares per stire.
Cred ca manipuleaza(via cookies) modul in care Google preia continutul acela de la "sugestii" in mobil. Acel continut e livrat pe baza istoricului / comportamentului userului. Daca Google livreaza stirea in 100.000 de device-uri, asta va avea impact asupra numarului de vizite.
Eu am cam la fel pe site de stiri, lumea nu da like in schimb citeste, la alte chestii dau like dar nu citesc - nu intra pe site - de exemplu la ala cu broderii, babele cred ca poza e esenta, nu articolul din spate. Evident ca nu am eu destula expertiza, dar ma refeream strict la ce se lauda ei - am inteles ca de fapt au manipulat statistica - deci ei ziceau ca au pus titluri click bite, alea nu cred ca sunt asa de sus in cautari, cel putin eu nu am dat de Capital cand cautam stiri sa le rescriu. Da, la sugestii nu m-am gandit :) desi este intr-adevar de luat in seama. Oricum, ca studiuu de caz e bine de analiat pentru cei ce au site-uri pe nisa asta - stiri. SI DA, recunosac c anu prea fac cautari pe mobil, deci mai greu sa estimez pe baza de observatii personale. In schimb am trafic 90% de pe mobil ma refer la cel organic, si doar 80% din FB pe mobil.
Conform Alexa are peste 25% din trafic din evz.ro,bounce rateul este destul de mare pt 4-5 vizualizari pagina,sigur dubleaza ei aceasi pagina prin back button.Pe google ,au 30% trafic din care cel mai cautat cuvant e dragnea....
In concluzie, mult click bait propaganda si falsificarea traficului. Daily Pageviews per Visitor 2.05 7.00%
Cam tot aici vad si eu reteta succesului lor (a grupului: +evz samd): prin obstructionarea utilizatorului de a reveni in mod firesc la fluxul de stiri isi creeaza avantajul prin care acestuia ii ia mai mult timp pana reusesc sa scape de unde s-a bagat [de multe ori printr-un click-bait] si astfel....
Vorba aia, daca la siturile porno merge, de ce sa nu mearga si la "quality"?
Au început să folosească titluri de tip clickbait. Apar știrile lor în newsfeed-ul de pe android, dacă dau back nu iese de pe site, doar dacă apăs de mai multe ori.