thedj?? ia cauta dupa the dj ! crezi ca lumea cauta dupa thedj??
ps: si eu sunt incepator... si te sfatuiesc sa mai citesti una alta si sa pui in practica.. sa mai testezi.. se poate.. eu am avut ceva rezultate destul de bune...
Versiune printabilă
thedj?? ia cauta dupa the dj ! crezi ca lumea cauta dupa thedj??
ps: si eu sunt incepator... si te sfatuiesc sa mai citesti una alta si sa pui in practica.. sa mai testezi.. se poate.. eu am avut ceva rezultate destul de bune...
wow.. da , astea da rezultate... Incepator incepator, dar vad ca te pricepi bine de tot... Si cum ai facut sa ajungi la rezultatele astea? Ce tehnici ai aplicat.. sSper ca ne spui si noua, ca de aia suntem aici.. sa impartasim din cunostintele noastre sis a invatam.. deci ? ce ne spui ?
:) nu. nu ai inteles! nu eu am rezultate dupa "the dj".. ii sugeram sa caute el (cel cu thedj.as.ro) dupa "the dj" sa vada pe unde e pozitionat site-ul lui ... nu cred ca lumea cauta direct "thedj".
eu am avut rezultate dupa alte cuvinte cheie pentru primul meu site creat (nu are nici o legatura cu "the dj"). si experienta nu prea am ce sa impartaesc... am aplicat si am testat ce am citit pe seopedia.. si din unele carti.. deci.. se poate.. doar trebuie sa citesti si sa te "joci" de'a optimizatul! oricum imi place joaca asta.. si mersi comunitatii seopedia.
Daca tot discutam despre un subdomeniu free, am si eu o intrebare:
Cum se mai impaca motoarele de cautare cu adresele web free? Din ce stiam eu nu prea le agreeaza.
Felicitari, oameni.. ati dat nastere unui nou criminal in serie :)
Totusi, e interesanta noua atitudine a forumului si stilul ostil de a face afirmatii gratuite.... trist, trist