Aflati pozitia Google privind SEO citind acest foarte util si la obiect articol despre SEO.
Aflati pozitia Google privind SEO citind acest foarte util si la obiect articol despre SEO.
Aici e breaking point-ul SEO-ului. Un client necunoscator poate fi prostit foarte usor de un SEOer abil care ii "garanteaza" un loc anume in rankings. Daca ar stii clientii ca SEO-ul e o munca fara garantii, ar salva o gramada de bani. Am vazut destui optimizeri, si aici si pe digital point forums si pe rentacoder si pe site-uri de prezentare care garanteaza locul "x" in Google pe orice keyword. Tsk tsk tsk.No one can guarantee a #1 ranking on Google.
Beware of SEOs that claim to guarantee rankings, allege a "special relationship" with Google, or advertise a "priority submit" to Google. There is no priority submit for Google. In fact, the only way to submit a site to Google directly is through our Add URL page or through the Webmaster Tools and you can do this yourself at no cost whatsoever.
tudinel.. eu consider ca se poate garanta locul pentru unele cuvinte cheie.
eu cred ca un seo cat de cat experimentat poate garanta #1 pentru cuvantul sireturi
ca nu o fi cuvantul foarte cautat, asta e alta poveste.
haosel, ma refeream evident la cei care au in reclama ceva de genul "garantam ca va aducem pe primul loc la orice keyword". Imi poti garanta ca ma aduci pe primul loc la "sex", "car insurance", "home loans", "viagra" sau "mortgage" de exemplu.
Pai clientul daca are firma de distributie de "pantofi sport" e interesat sa isi optimizeze pe sireturi? Cu sireturi treci si de long tail
Ma rog, daca tu sau oricine poate garanta primul loc la orice keyword, ma intreb de ce Aaron Wall, Rand Fishkin si multi alti specialisti in ale SEO-ului (pe engleza, SEO-ul in romana e o gluma in mare parte) nu ofera garantii in pozitie (eventual in trafic, conversie, etc).
Garantii in seo = vorbe in vant sau vorbe in tzeapa
Bine pusa problema in ultimul post, doar ca SEO-ul romanesc incepe sa devina treaba serioasa vrand nevrand...s-a inmultit content-ul si printre sute de specialisti cu ghilimele au aparut cativa fara ghilimele...![]()
Asa-i dar ma refer la webmasterii "medii", clasa mijlocie care are un site si nu stie ce e aia optimizare. Clientii din State sau Canada cu care lucrez, au cel putin o idee vaga despre ce e SEO-ul si incearca sa faca ceva in sensul asta, insa la noi doar specialistii stiu de SEO. Asta e problema, dupa umila mea parere![]()
Daca ducem discutia inspre posibilii clienti din .ro ptr seo atunci tind sa-ti dau dreptate 100%
ce inteleg eu in mare e de aici e sa fim orientati in continuare pe continut de calitate si va venii si locul 1 in google..
Sugesti pentru:, Bursa Transport Marfa? Am si blog: DubluQ
Nu neaparat ... aia e cheia..d.ar mai trebuie s-o bagi si-n broasca si s-o rasucesti cu niste IBL-uri de calitate![]()
Am un exemplu care cred ca e destul de bun, legat de discutia de mai sus:
1. Site cu continut mult si de calitate (optimizat), fara IBL-uri - prima pagina la toate keyword-urile targetate
2. Site cu text extrem de putin, optimizat doar pe description, title si cate un paragraf de 50-100 cuvinte pe pagina dar cu IBL-uri multe si din surse importante - nici un keyword pe prima pagina (cate unul, mai putin relevant pe pagina 2)
Din 1 si 2 putem trage concluzia ca un content bun se poate sustine singur, dar IBL-urile nu pot face singure chestia asta.
Sigur, asta e un test pe care l-am facut involuntar si se poate sa mai fi intervenit si alti factori, deci nu stiu cat de concludent e. Oricum, continut + IBL = succes![]()
Momentan este/sunt 1 utilizator(i) care navighează în acest subiect. (0 membrii și 1 vizitatori)