Salut,
Am o problema cu Quality Score-ul pe mai multe campanii.
Cel mai usor luam un examplu (fictiv):
Am un site de rent-a-car si paginile arata in felul urmator:
www.site.com/audi
www.site.com/bmw
Cele 2 pagini site.com/audi si site.com/bmw sunt facute dupa acelasi template, doar ca difera beneinteles meta description si cuvintele cheie (cuvantul audi este inlocuit de bmw peste tot), dar quality scoreul este diferit pentru cele 2 pagini.
Ads-urile arata in felul urmator:
Inchiriaza acum un bmw
Ai cel mai mic pret de pe piata!
www.site.com/bmw
QS = 7
Inchiriaza acum un Audi
Ai cel mai mic pret de pe piata!
www.site.com/audi
QS= 4
Avand in vedere ca anunturile sunt identice, si landing page-urile sunt identice (audi este inlocuit de bmw, peste tot in pagina) de ce exista QS diferit ?
Cuvintele cheie din adgroup sunt identice, adica in primul ad am "rent a car bmw", iar in al doilea "rent a car audi"
Astept idei, m-am documentat pe internet, dar nu am mai vazut o asa diferenta.
Multumesc.