-
Utilizator nou
Salutare la toata lumea.
Sunt gelusi (Gelu Constantin). Sunt din Focsani, dar stau in Bucuresti de 7 ani.
De profesie sunt inginer metalurg iar ca si job administrator de sistem (linux) si retea.
Am 2 copii: Andreea -4 ani si Andrei -1 an.
Hoby:
- pescuitul oricand se poate si orinde. Momentan am un picior in ghips de la un mic fotbal si astept.
- Cartiere RO e alt hoby al meu (platforma: SO -linux , CMS: Drupal 5.8). Ar mai fi si altele dar....
Am venit la voi pentru a mai acumula ceva informatii dar si pentru a le impartasi pe ale mele celorlalti.
Bafta la toata lumea.
-
bine ai venit gelu, sedere placuta.
o intrebare insa... ce ai facut de ai ajuns administrator de sistem?
Sunt si eu interesat de domeniul asta, si ma gandesc un pic sa ma axez pe niste cunostinte cisco pe viitor. Totusi vreau niste detalii, si nu stiu de unde sa le iau. Poate tu ma poti lamuri.
-
Bine ai venit Gelu,iti doresc sa ai ce invata de pe acest forum si navigare placuta.
-
placerea?
Pai ca sa iti spun pe scurt cam asa: Ca sa practici o meserie bine trebuie sa iti placa ceea ce faci.
Pai am invatat 2 ani sa iau bursa (in brasov), dar aveam o problema la desen tehnic si acolo luam doar 4 sau 5 in timp de in rest aveam doar 9 si 10 .
M-am enervat si 3 ani am fost doar la examene. In rest am creeat impreuna cu un alt student (MegaAdy) o retea de 160 calculatoare in 4 camine studentesti (pe Colina) la care am pus si un pic de net :).
Apoi m-am angajat la actualul loc de munca, am stat singur 2 ani in bucuresti si am invatat cam 16 ore pe zi, avand si scule adecvate + cursuri de linux, aix, domino, ....
Deci: daca vrei poti sa fii si cizmar ca tot cred ca poti presta ca si doctor :) - doar sa iti placa.
-
aha, deci o diploma sau facultate in acest domeniu, nu ar fi necesara...
doar cunostintele te ajuta...
mi-a mai zis cineva acest lucru, si anume ca ceea ce conteaza este sa iti placa si sa stii, restu vine de la sine...
merci.
-
diploma