Rezultate 1 la 3 din 3

Subiect: Salutare tuturor! Un programator bulgar pasionat de IT, hobby proiecte și o mică curi

KKKostov este deconectat Junior SeoPedia
    Reputatie:
    0
    Data înscrierii
    30th August 2026
    Posturi
    0
    Putere Rep
    0

Implicit Salutare tuturor! Un programator bulgar pasionat de IT, hobby proiecte și o mică curi

Salutare comunitate!

Urmăresc forumul de ceva timp și am zis că a venit momentul să trecem la nivelul următor și să fac o scurtă prezentare, mai ales că simt o conexiune puternică cu această parte a lumii.

Sunt din Bulgaria, lucrez ca programator în industria IT de destul de mult timp și îmi place să spun că "codul" este a doua mea limbă maternă. Pe lângă jobul de zi cu zi, sunt un mare fan al proiectelor personale (hobby projects) – cred că cea mai bună modalitate de a învăța tehnologii noi este să construiești chestii de la zero și să vezi cum funcționează în "wild".

De curând, am lansat și două proiecte pe care am început să le dezvolt și pe care sper să le găsiți utile:

verificarecnp.ro – Un instrument simplu și rapid creat pentru a veni în ajutorul celor care au nevoie să valideze sau să verifice structura codurilor numerice personale.

seoreport.ro – Un proiect mai recent dedicat optimizării pentru motoarele de căutare (SEO), gândit să ofere o privire de ansamblu și rapoarte utile pentru site-uri.

Îmi place să inovez, să experimentez cu diverse tehnologii și, cel mai important, să învăț din interacțiunea cu oameni pasionați ca voi.

Dacă aveți întrebări despre proiectele mele, sugestii de îmbunătățire, sau vreți pur și simplu să discutăm despre programare, IT sau orice altceva, dați de știre! Sunt deschis la idei și colaborări.

O zi excelentă tuturor și ne auzim prin comentarii!

Rapsodia este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    33
    Data înscrierii
    18th March 2013
    Locaţie
    Hungary + Chișinău + Câmpina
    Posturi
    2.794
    Putere Rep
    33

Implicit