-
Salutare! sunt Tudor
Salut , ma numesc Tudor si ma bucur sa scriu azi pe seopedia.
Am 23 de ani , am terminat o facultate de economie din bucuresti (ASE) ,cu site-urile am inceput acum jumatate de an dupa ce am vazut dupa o cautare ca aproape nimeni nu le mai spune oamenilor o poezie,o poveste ....Ma aflu aici din dorinta de a cunoaste si de a invata mai multe despre promovarea unui Site.
Trebuie sa recunosc ca sunt incepator in domeniu si pana nu pun lucrurile cap la cap am sa stau in banca mea,sper sa nu dureze prea mult.
Uitandu-ma pe alte thread-uri am observat ca sunteti foarte deschisi si asta este foarte bine .
Deocamdata cam atat am avut de spus...sper sa ne intalnim pe site si sa ne dam cu parerea , invatand unul de la altul....
-
Salut Tudor, bine ai venit pe SeoPedia.
-
Salutare Tudor, o sa se creeze ceva confuzii, mai avem pe forum pe cineva nu nick-ul Tudi :)
Ce facultate din ASE ai terminat?
De obicei eu asociez userii cu site-urile lor, poti sa lasi un site din portofoliu (daca ai, bineinteles)?
-
-
Muahah, the Tudis will rule the world!
Bine ai venit :)
-
-
Bine ai venit Tudor! Have fun here :)
-
Salut tuturor!...Am terminat ASE Bucuresti-Management
Cand eram mic prietenii mi-au spus Tudi...dar tinand cont ca mai este cineva pe forum cu numele acesta am zis sa ma prezint ca Tudor ...poate nu este o diferenta intre nume dar este o mare diferenta de cunostinte in acest domeniu intre mine si Tudi :)
Am un site la care lucrez...deocamdata sunt la inceput cu el...
Nu stiu daca pot prezenta site-ul dar este unul de cultura generala...culturagenerala.com
Cum am zis si in prezentare imi place sa citesc...chiar si de pe net...
Nu imi place sa copii pe nimeni dar unele lucruri cred ca sunt prea bune pentru "a fi puse" doar pe un singur site.Multe din lucrurile de pe site sunt scrise de mine de prin carti , reviste ...s.a.
O parere despre micul meu site ar fi binevenita .