Se dau doua variante:
A- site de prezentare care e actualizat modest de 2 ori pe an dar primeste linkuri (backlinkuri) relativ valoroase
B- site actualizat zilnic cu continut dar primeste 2-3 linkuri / an relativ valoroase
care site o ia in fata?
Se dau doua variante:
A- site de prezentare care e actualizat modest de 2 ori pe an dar primeste linkuri (backlinkuri) relativ valoroase
B- site actualizat zilnic cu continut dar primeste 2-3 linkuri / an relativ valoroase
care site o ia in fata?
sunt criterii diferite pentru site-uri de prezentare si cele cu continut mult (stiri, portaluri, ugc)
strict fara a cunoaste nisa, zic ca A
Membru fondator al societății secrete Afiliatti.
Vorbind pe o situatia complet generica, complet ipotetica si fictiva, legandu-ne doar de cele doua criterii sugerate, sansele cele mai mari sunt ca:
Site-ul cu mai multe backlinkuri sa fie mai sus pe cateva (putine) cuvinte cheie.
Site-ul cu mai mult continut sa aiba mult mai mult trafic dintr-o mai mare varietate de cautari.
Daca "modest" cand vine vorba de actualizari ale continutului, nu se refera doar la frecventa, ci si la calitate, sansele ca acesta sa se pozitioneze mai bine in vreun context, scad drastic.
Fara semnatura.
Eu merg pe varianta B. Content is the king!
Tot pe varianta B aș merge: backlinkurile pot dăuna în cazul în care nu vin cu și de unde trebuie, în timp ce un conținut nou, eventual interesant, și promovat în social media aduce backlinkuri naturale și valoroase de la sine!
Varianta B e ceva mai plauzibila.
Cris, intrebarea e pusa gresit.
Pe tine te intereseaza in ultima instanta CATI BANI FACE SITE-UL !!!
Faptul ca e mai in fata sau mai in spate este mai putin important, ceea ce este important este cat de bine monetizeaza acel site.
Tu crezi ca la supermarket platesti cu pozitia "mai in fata" a site-ului ?? Sau cu bani ?
Claudyou a punctat foarte bine, bravo !
A spus ca site-ul cu mai multe backlinkuri va fi mai sus pe cateva cuvinte-cheie.
Acel site va fi mai profitabil decat cel care e pe 100 cuvinte-cheie pe locurile 20..30
Un singur cuvant-cheie daca esti pe locul #1 scoti crema cremei din acel cuvant, acolo sunt cumparatorii.
Pe locurile 20-30 sunt altii webmarketeri care-si analizeaza concurenta, nu-s vizitatori cumparatori cu care sa faci un ban si tu.
In consecinta, decat sa faci un site cu 100 de articole bune dar fara backlinkuri multe si cu care o sa rankezi cu multe cuvinte pe pozitii mediocre, mai bine "spargi" site-ul in 100 de site-uri mai mici care au sanse mult mai mari sa rankeze pe #1 pe unicul cuvant-cheie targetat la sange.
Si cu astea 100 vei face cel putin de 10 ori mai multi bani decat cu site-ul mare.
Eu aleg varianta B
Momentan este/sunt 1 utilizator(i) care navighează în acest subiect. (0 membrii și 1 vizitatori)