In ultimul timp tendintele de a imparti articole au ridicat probleme de continut dupicat care duce la penalizari. Acum toata lumea incearca sa tina pentru el cit mai mult continutul original iar cei care isi pun articolele pe un site de inscriere de articole se gindesc bine inainte sa o faca, deoarece nu stiu cum vor reactiona motoarele de cautare la acest lucru. Ok haideti sa ne gindim asa, autorul unui articol, inscrie articolul pe 100 de siteuri poate chiar mai multe. Iar din aceastea putem presupune ca respectivul articol a fost folosit sa zicem de 10 siteuri pe luna. La sfirsitul unui update de Google(cam trei luni) rezulta in jur de 130 de siteuri care folosesc acelasi articol.
Acest lucru nu este bun din mai multe motive.
- Siteul tau va avea sanse mult mai mici pentru a creste in pozitie pentru fraze mici si cuvinte cheie care nu sint folosite mult, dar va vor aduce trafic destul din cauza cantitatii de articole > multe fraze cu potential pentu utilzatorii de internet ce vor cauta in motoarele de cautare. Nu conteaza cit de mica e fraza care se potriveste articolului de pe siteul vostru, oricum mai sint in jur de 130 de siteuri care vor fi competitia pentru acea fraza.
- Probabil penalizari pentru continut duplicat. Acest lucru face parte din Gray Hat. Niciuna din cercetarile mele nu au dat un rezultat concret daca sau cum motoarele de cautare penalizeaza siteurile pentru ca au exact acelasi continut ca si un alt site.
- Trebuie sa pui un link spre siteul autorului si uneori spre directorul de articole de unde ai luat continutul. Motoarele de cautare vor sti din start ca nu tu esti autorul original iar din start directorul unde e articolul va avea un rank mai mare, si siteul autorului va fi cel mai mare in rank. Siteul tau va ramine undeva la mijloc.
Intrebarea zilei: Cum putem sa obtinem un continut realizat in cel maai bun mod care este proaspat si poate fi folosit si pe alte siteuri?
Hmm la intrebarea asta avem un raspuns foarte simplu: Gasiti un expert! Nu puteti gasi un expert? Incercati sa gasiti camere de chat gen IRC. Va mai amintiti cit de popular era acum citiva ani mIRC-ul? Si acum mai gasiti utilizatori, daca nu sint multe alte programe de genul. Este usor de deschis un subiect pe un canal sau o camera de chat, chiar daca sint putini utilizatori online. Majoritatea sint destul de plictisiti, asa ca un subiect interesant le vine la indemina tot timpul. Intrebati ceva cu raza lunga de bataie, ca sa se poata discuta pe seama subiectului. Un exemplu ar fi: Ce fac ciini intr-un show de prezentare pentru ciini mai spectaculos si de ce? O asemenea intrebare va introduce o dezbatere probabil si mici certuri intre utilizatori. Cu putina editare si un pic de curatenie a textului, obtineti un continut unic si proaspat despre subiectul care l-ati dezbatut.
Aceasta tactica este avantajoasa din diferite motive
- Continutul este complet unic. Veti fi primii care il aveti. Discutiile de pe un chat room nu se posteaza de obicei pe websiteuri sau pe forumuri. Nimeni nu va avea un continut cum o sa aveti voi.
- Cu putine modificari va fi chiar folositor si considerat valoros de catre vizitatorii vostri. Acest lucru ajuta daca aveti deja un pic de expertiza in domeniul siteului care il detineti.
- E mult mai usor de manipulat continutul decit sa scrieti articolele voastre proprii.