Cineva mi-a transmis un zvon, suna cam asa: daca cumperi link-uri google te baneaza. Este adevarat? Mentionez ca este doar un zvon pe care nu il prea cred.
Cineva mi-a transmis un zvon, suna cam asa: daca cumperi link-uri google te baneaza. Este adevarat? Mentionez ca este doar un zvon pe care nu il prea cred.
Scriu pe blog despre online, marketing si programare web.
Da, nu stiu exact de banat , dar mie mi s-a intamplat sa fiu penalizat. Deci se poate , nu e doar un zvon
Codeinwp.com - Wordpress experts
Ok, exista o limita? Aceasta nu este una dintre cele mai folosite metode de obtinere a backlink-urilor?
EDIT: Nu este aceeasi metoda ca lasarea unui comentariu? Sau postarea unui advertorial? - Difera doar pozitia.
Sunt cam in ceata...
Scriu pe blog despre online, marketing si programare web.
Da, Google penalizeaza site-urile ce cumpara link-uri pentru transfer PR sau ajuta in ranking.
Paid links - Webmaster Tools Help
Acuma e mai greu sa demonstreze asta, dar concurenta unui website ce observa astfel de tehnici, poate usor sa-i anunte: https://www.google.com/webmasters/tools/paidlinks?pli=1 ,
Boingeanu Ben
Ok, multumesc. Mi se pare mie sau este cam aiurea?
Ultima modificare făcută de Hapiuc Robert; 17th April 2011 la 05:18.
Scriu pe blog despre online, marketing si programare web.
Din cate stiu, google foloseste diferite metode pt a afla daca un link este platit sau nu, si metoda de baza pe care o foloseste este monitorizarea timpului unui link pe o pagina si asezarea lui.
De exemplu daca tu cumperi mai multe linkuri timp de o luna sau mai putin pe diferite pagini google isi da seama si poate interpreta ca fiind un link platit si astfel penalizanduti site-ul.
Iar cat despre linkurile din articole nu poate spune ca este un link platit deoarece google iubeste continutul, si poate interpreta acel link din articol ca fiind o referinta catre subiectul acelui articol.... de aceea trebuie ca articolul scris sa fie cat mai la subiect cu site-ul catre care are link. Daca linkul se afla singur, adica fara text in jurul lui in footer de exemplu timp de o luna si apoi dispare, pe un site care nu are nici o legatura cu site-ul tau, atunci poate fi considerat link platit. Dar trebuie sa ai multe astfel de linkuri (sute) ca sa fie considerate platite, si venite intr-un timp scurt.
Eu daca cumpar linkuri cumpar pt cel putin 6 luni pe site-uri care au legatura cu nisa site-ului meu....si iubesc si eu foarte mult advertorialele.
Si ma intreb...Oare ce rost are sa cumpar linkuri pe termen scurt?....poate nici nu ma ajuta, si daca ma ajuta o face pt putin timp, nr. linkurilor catre site-ul meu in ochii lui google scazand chiar din momentul in care nu mai sunt afisate, chiar daca in webmaster tools ti le mai arata pt inca un timp...
VEnaman spre exemplu daca stiu ca urmeaza un update de pagerank si cumpar 5-10 linkuri pe niste site-uri care au page rank 4-5-6 cu gandul ca o sa am un randament cat mai mare si le achizitionez pentru 1-2 maxim 3 luni? pot sa te ajute ... sau din contra poti sa o patesti urat?
In primul rand nu ai cum sa sti cand va fi update de PR.....Dar sa zicem ca tu sti ca va fi peste 1 luna, cumperi cateva linkuri puternice....vine update-ul, tie iti creste PR-ul. Apoi tu scoti acele linkuri....in ochii lui google PR-ul se actualieaza tot timpul influentat de nr si valoarea de linkuri externe pe care le ai. Deci in ochii lui google ai scazut in pr...chiar daca tie iti arata ca ai pr mare...risti ca la urmatorul update sa fi penalizat drastic sau si mai devreme..pt ca cum am spus si mai sus..google isi da seama ca acele linkuri sunt platite.
Din cate am observat la ultimul update din ianuarie, multe site-uri au scazut in PR. De ce?
Pt. ca google si-a actualizat algoritmii. Acuma cea mai importanta metoda de care tine cont google este RELEVANTA linkului cu site-ul pe care este amplasat si afisarea lui in pagina, sa fie cat mai vizibila si sa atraga cat mai mult trafic pe site-ul repectiv. Si apoi daca toate acestea sunt indeplinite se tine cont de "durata de viata" a unui link pe o pagina. Tu poti sa ai linkuri cat mai vizibile si cat mai relevante, dar daca le ai pt putin timp pe acea pagina...va fi considerat platit, adica spam.
Deci de acum inainte ca un link sa nu fie considerat Spam, trebuie sa avem grija unde ne vom amplasa linkul. Pe pagini cat mai relevante si linkurile sa fie cat mai vizibile...si pt o buna perioada de timp. Toate aceste 3 lucruri sunt extrem de importante...se leaga intre ele, chiar si amplasarea in pagina. Cu cat linkul atrage mai multe clickuri cu atat ii creste mai mult valoarea. Deci in concluzie, google pune accent pe calitate si nu pe cantitate.
De aceea trebuie sa avem grija atunci cand cumparam linkuri, si nu numai.
Cele mai importante metode de a obtine linkuri de calitate sunt comentariile pe bloguri si linkurile din advertoriale. La advertoriale trebuie sa tinem cont ca site-ul pe care va fi publicat sa fie cat mai relevant cu site-ul nostru, articolul sa contina cat mai multe cuvinte cheie relevante site-ului nostru si cat mai bine scrise din toate punctele de vedere. Si ca metodele acestea sa nu fie considerate spam, nu trebuie sa obtinem multe intr-un timp foarte scurt.
Valoarea unui link in footer, va fi aproape nula. Fiecare trebuie sa stie cum sa se joace cu cele 3 lucruri amintite mai sus de care google tine cont. Nu sunt un einstein a seo, dar toate concluziile acestea le-am tras din site-uri de teste si din documentatie in limba engleza. Si daca ne gandim mai bine, chiar are logica!
Da, sunt de acord cu tine. Dupa ce ai spus ca link-ul trebuie sa ramana pe pagina pe termen cat mai lung mi-a venit gandu ca inscrierea in directoare este din nou la putere. Gresesc? Eu consider ca este o sursa buna de backlink-uri.
Scriu pe blog despre online, marketing si programare web.
Treaba cu link-building-ul este in fond o problema relativ simpla : trebuie ca totul sa para natural , asta insemnand ca trebuie sa ai si link-uri no-follow si link-uri care dispar, si link-uri bune si link-uri proaste , si in advertorial si in sidebar, spre diferite pagini si cu diferite ancore.
Acum un factor foarte important dar despre care nu am vazut sa se vorbeasca prea des este volumul link-urilor in timp, uite incearca aici : Majestic SEO: Site Explorer , iti arata cate back-link-uri au venit azi cate ieri, sau cate luna asta cate luna trecuta, astfel incat sa poti evita cresteri bruste urmate de scaderi bruste, acest lucru semnaland google-ul .Daca iti faci un cont la ei au si un reporting tool foarte bun si gratis.
Asta pentru partea de link-building, pentru on-page trebuie sa te gandesti ca site-ul trebuie sa fie bun pentru oameni si nu pentru google neaparat, adica titluri cat mai relevante, heading-uri pentru usability , link-uri catre resursele pe care le folosesti, structura site-ului sa fie clara, sa nu ai 2 pagini care "spun " acelasi lucru , chiar daca in alti termeni, etc.
Codeinwp.com - Wordpress experts
Momentan este/sunt 1 utilizator(i) care navighează în acest subiect. (0 membrii și 1 vizitatori)